علم و تکنولوژی

با 4 ویژگی مهم گلکسی S23 FE آشنا شوید4 ویژگی مهم گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE یکی از برترین و ارزشمندترین گوشی های سامسونگ است که اخیرا رونمایی و حالا رسما راهی بازار شده است. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز 4 ویژگی مجذوب نماینده و مهم گلکسی S23 FE بپردازیم تا افرادی که قصد خرید این محصول را دارند با دید بهتری...

25 مهر 1402

یک بروزرسانی مجذوب کننده از گوگل!

دیجیاتو نوشت: این فید مواردی ازجمله اخبار مهم، پیش بینی آب وهوا، نتایج مسابقات ورزشی و اطلاعات سهام شرکت ها را در صفحه اصلی گوگل نشان می دهد.

23 مهر 1402

هنر پورشه در طراحی یکی از خاص ترین گوشی های جهان، عکس

زومیت نوشت: هواوی گوشی لوکس جدیدی رونمایی نموده است که از پنل پشتی سرامیکی و سخت افزار توانمند و طراحی هیجان انگیز استفاده می نماید.

4 مهر 1402

عکس ، نوترین گوشی سونی در شانه تخم مرغ! ، ویژگی های پرچمدار نو چیست؟

طبق آخرین شایعه ای که گفته می گردد از یک نماینده فروش منشأ می گیرد، سونی در پی عرضه پرچمدار بعدی خود در اوایل سال 2024 در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در سرانجام فوریه است.

25 شهریور 1402

پاسخ دقیق علمی به یک پرسش عجیب: کدامیک قوی تر است، مورچه یا فیل؟

فیل های آفریقایی به نسبت وزن شان واقعا ضعیف هستند. در شرایطی که فیل ها به مراتب قوی تر از انسان ها هستند و تنها با خرطوم شان می توانند اشیایی به وزن 315 کیلوگرم را جابجا نمایند، اما ابعاد آنها در حقیقت مانع بزرگی برای قدرت آنها به شمار می رود.

16 شهریور 1402

حقیقت دارد، دانه های ریز روی توت فرنگی تخم میوه نیست!

زومیت نوشت: شاید عجیب باشد که پرتقال و کدو توت هستند؛ ولی توت فرنگی توت نیست، حتی دانه های ریز روی سطح توت فرنگی تخم نیستند. این میوه شگفت انگیز دقیقاً چیست؟

12 شهریور 1402

واقعا چه چیزی پشت ناپدید شدن مرموز تصاویر توئیتر بود؟

تقریبا سه دسته از اخبار درباره توئیتر وجود دارند که اکنون با نام ایلان ایکس شناخته می شوند: عرضه های واقعی محصول، هوس ها و امیال ایلان ماسک و اشکالات. چنین تغییرات معناداری در سرویس دهی امری می باشد که ممکن است برای هر سایتی رخ دهد. با این وجود، علت آن...

9 شهریور 1402

وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد

مرسدس بنز اوایل سال جاری از اعضای تازه خانواده کلاس V و ویتو رونمایی کرد، اما در آن موقع، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه کمپر آن ها منتشر نکرد. V کلاس مارکوپولو اکنون در دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید و پیشرفت های بصری و سخت افزاری را در داخل و خارج به ارمغان...

7 شهریور 1402

شب ها که به خواب می رویم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟ ، دانستنی های جالب درباره خواب

شب ها که به خواب می رویم بدن روند کاملا متفاوتی از روند روزانه خود را تجربه می نماید. خواب سیستم قلبی عروقی و ایمنی را تقویت نموده و به تنظیم متابولیسم یاری می نماید.

7 شهریور 1402

هوش مصنوعی بیشتر زنان را بیکار می نماید

فارس نوشت: یک سازمان بین المللی تأثیرات هوش مصنوعی بر مشاغل مختلف را مورد آنالیز قرار داده است.

2 شهریور 1402

مایکروسافت از برچسب های کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد

قابلیت شخصی سازی همواره برای کاربران اهمیت زیادی داشته است. به همین دلیل شرکت های سازنده دستگاه های مختلف هم همواره در تلاش هستند تا این کار را برای خریداران راحت کنند. از ساخت گوشی های موبایل با رنگ های متنوع گرفته تا نسخه های خاص و ارائه پوشش های جالب...

2 شهریور 1402

8 روش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT برای رشد کسب و کارها

هوش مصنوعی ChatGPT برای کسب و کارهای کوچک، یک ابزار ارزشمند محسوب می گردد. در این مقاله هشت روش که می توان از این ابزار برای بیزنس و کسب و کارها استفاده کرد را شرح می دهیم.

29 مرداد 1402

موزه تسلیم بی قید و شرط در بازار کتاب ایران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، موزه تسلیم بی قید و شرط نه روایتی منسجم و یکپارچه که روایتی چهل تکه از ژانرهای گوناگون در ساختاری پست مدرنیستی و شامل زندگی نامه، خیال پردازی، مستند و سوررئال است.

27 مرداد 1402

بلایی که ته دیگ سیب زمینی بر سر سلامتی می آورد

رئیس مرکز تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: سرخ کردن مواد غذایی در دمای بالا موجب آزاد شدن عوامل خطرناکی در ترکیبات قندی و پروتئینی می گردد و برای سلامتی بسیار مضر است.

26 مرداد 1402

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد

محمد بیطرفان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، عنوان نمود: هفت نشست برای این هفته پیش بینی شده است و افتتاحیه آن همزمان با چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ...

25 مرداد 1402

10 مزیت شگفت انگیز شن بازی برای کودک

تجربه شن بازی بچه ها در ساحل را داشته اید؟ فرض کنید که در خانه یا در مهد کودک گودال یا استخر شنی وجود داشته باشد که بچه ها بتوانند هر روز شن بازی کنند. به فکر این نباشید که بچه ها شما از مدرسه که به خانه می آیند، سر تا پا کثیف خواهند بود.

20 مرداد 1402

چری تیگو 8 پر حاشیه دستخوش تغییر شد

نمای جلویی با یک جلوپنجره چند ضلعی که در آن، قسمت داخلی مشبک و سیاه رنگ شده و تا حدی یادآور محصولات لکسس است، تزئین شده است.

18 مرداد 1402

امنیت یکی از مهمترین فاکتورها و عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، امنیت یکی از مهمترین فاکتورها و عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری است.

15 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه دو مرداد 1402

خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند بازار امثال ردمی A1 پلاس شیائومی و گلکسی A03 Core سامسونگ هستند که بین سه تا سه میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شوند.

3 مرداد 1402

با این گیاه پولدار شوید و سالم بمانید

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ایلام گفت: کاشت زیره سبز هم ارزش مالی دارد و هم خواص فوق العاده ای برای سلامتی دارد و از آن دسته گیاهانی است که به صورت دیم کشت می گردد و به پایداری منابع آب نیز یاری می نماید.

2 مرداد 1402
تعداد: (349)