مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

به گزارش وبلاگ بینام، آیا می دانید امروزه مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته توانسته یاری بزرگی به درمان افراد کند؟

مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

مسلما همه دوست دارند از خدمات مشاوره خانواده رایگان بهره ببرند. اما برای بعضی از افراد استفاده از مشاوره خانواده حضوری، سخت و یا غیر ممکن است. در این شرایط آنها مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته را ترجیح می دهند. شما با استفاده از مشاوره تلفنی با یک درمانگر به صورت تلفنی ارتباط برقرار می کنید. البته پیدا کردن یک روانشناس تلفنی خوب گاهی اوقات می تواند سخت و زمان بر باشد. اما شدنی است. اگر شما نیز میخواهید در خصوص مشاوره تلفنی خانواده رایگان اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله زیر را که به وسیله مشاوران مرکز مشاوره آویژه نگارش شده است را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله سعی نموده ایم شما را بیشتر با مشاوران خانواده در مرکز مشاوره تلفنی آشنا سازیم و مشاوره خانواده تلفنی را مورد آنالیز قرار دهیم.

مشاوره تلفنی چیست؟

شما به سادگی می توانید شماره مشاور خانواده تلفنی و یا مشاوره در هر زمینه را با تلفن همراه یا تلفن ثابت خود گرفته و از هدایت های مشاوران بهره ببرید. مشاوران خانواده با استفاده از مشاوره تلفنی به راحتی با مراجعه نماینده ارتباط برقرار می نماید و احتیاج به مراجعه به مرکز مشاور خانواده نیست. البته باید گفت مرکز مشاوره تلفنی تنها در زمینه خانواده فعالیت ندارد. شما اگر در پی مشاوره فردی، زوج درمانی، روان درمانی یا هر شکل دیگری از درمان هستید، می توانید به جای مراجعه به مرکز مشاوره حضوری، از خدمات مرکز مشاوره تلفنی بهره ببرید.

بعضی از این مراکز مشاوره تلفنی به صورت مشاوره 24 ساعته فعالیت می نمایند. که این ویژگی را می توان یکی از مزیت های این مراکز دانست. زیرا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به مشاوره دارید با شماره گیری شماره تلفن مشاوره خانواده و یا مشاوره در هر زمینه ای که میخواهید از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

چرا مشاوره تلفنی؟

مشاوره تلفنی سعی می نماید راحتی و آسایش را در مشاوره ارائه دهد. اگر این مشاوره به صورت مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته باشد که می توان گفت مشاوره هایی با مزیت های بالا و نهایت راحتی و آسایش را برای مراجعه نماینده به ارمغان می آورد. می توان گفت مهم ترین دلایل و مزیت های استفاده از مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته عبارت است از:

رایگان بودن و نداشتن هزینه برای مراجعه نماینده

بعضی از متقاضیان مشاوره به علت تنگنای مالی نمی توانند از خدمات مشاوره خانواده چه به صورت تلفنی و چه به صورت مشاوره خانواده حضوری استفاده نمایند. اما مشاوره خانواده تلفنی رایگان این امکان را می دهد که تمام افراد حتی افرادی که شرایط مالی خوبی ندارند، بتوانند به راحتی از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند. از مراکز فعال در زمینه مشاوره خانواده تلفنی رایگان در ایران می توان به مراکز بهزیستی، نیروی انتظامی، سرای محله ها و اورژانس اجتماعی اشاره نمود.

شما با شماره گیری شماره مشاوره خانواده تلفنی بهزیستی می توانید از خدمات مشاوره رایگان این مرکز بهره مند شوید. بعضی از افراد این گونه فکر می نمایند که مشاوران خانواده که در مراکز مشاوره تلفنی خانواده رایگان فعالیت می نمایند و در حال مشاوره دادن هستند، افرادی کارآموز و یا بی تجربه هستند. اما باید گفت اصلا اینطور نیست. صرف رایگان بودن مشاوره در این مراکز علتی بر این نیست که آنها از روانشناس تلفنی خوب استفاده نمی نمایند. روانشناسانی که در این مراکز مشغول فعالیت هستند، از برترین روانشناسان در مقطع ارشد و دکتری روانشناسی هستند. برای ارتباط با برترین مشاروان روی مشاوره تلفنی کلیک کنید.

دسترسی آسان به مشاوره

مشاوره خانواده تلفنی به افراد این امکان را می دهد که از هر شهر و منطقه ای بتوانند با مشاور ارتباط برقرار نمایند. بدون آنکه احتیاج باشد زمان و انرژی زیادی را صرف رفت و آمد نمایند. بعضی از افراد نمی توانند یک مشاور یا روانشناس خوب و واجد شرایط در نزدیکی خود پیدا نمایند. این افراد اگر بخواهند از مشاوره خانواده حضوری استفاده نمایند محبور هستند مسافت زیادی را برای دریافت مشاوره بپیمایند. اما مشاوره خانواده تلفنی برای این افراد دسترسی به مشاور را بدون صرف زمان و انرژی و هزینه برای رفت و آمد فراهم می نماید.

نداشتن احساس راحتی از مشاوره حضوری

شما ممکن است نتوانید با مشاور به صورت حضوری و رو در رو ارتباط مناسبی برقرار کنید. اصلا نگران نباشید زیرا استفاده از مشاوره تلفنی خانواده، ارتباط چشمی و رو در رو ندارد. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند استفاده از مشاوره خانواده حضوری را سخت کند. مانند: احساس خجالت از بیان مشکل به صورت حضوری، نداشتن تمرکز لازم هنگام دیدار حضوری با روانشناس، ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن و یا عدم توانایی برقراری ارتباط مناسب برای رساندن مفهوم و ... . به همین علت استفاده از برترین مشاوره خانواده می تواند راهی مناسب برای برقراری ارتباط عالی برای اینگونه افراد باشد.

استفاده از مشاوره در هر ساعت از شبانه روز

بعضی از مسائل خانوادگی در ساعتی از روز و یا شب رخ می دهد که مسلما هیچ مرکز مشاوره خانواده حضوری در آن ساعت فعالیت نمی نماید. به همین علت استفاده از مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته می تواند گزینه مناسبی باشد. شما با استفاده از مشاوره 24 ساعته می توانید هر زمان که می خواهید از خدمات مرکز مشاوره تلفنی بهره ببرید.

حذف هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد استفاده از مشاوره خانواده تلفنی باعث می گردد که شما دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری به مشاوره نداشته باشید. در نتیجه در زمان و وقت شما به شدت صرفه جویی می گردد. شما برای استفاده از مشاوره حضوری، مجبور هستید که زمان زیادی را در ترافیک باشید. یا برای رسیدن به مرکز مشاوره خانواده مسافت زیادی را طی کنید که این مسافت وقت شما را هدر می دهد. بعلاوه برای رسیدن به مرکز مشاوره حضوری شما احتیاج دارید که از وسایل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی و یا اتومبیل خود بهره ببرید. هزینه های استفاده از این وسایل متناسب با اندازه راهی که باید بپیمایید می تواند برای شما زیاد باشد. بعلاوه جزء هزینه های اضافی تلقی گردد.

سخن آخر

شما با شماره گیری شماره مشاوره خانواده می توانید از خدمات مشاوره خانواده تلفنی که در بعضی از مراکز رایگان و مشاوره 24 ساعته هستند، نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله به صورت مختصر و مفید شما را با مزایای مهم و دلایل که باعث شده است امروزه بیشتر افراد، متقاضی مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته هستند. مسلما همه افراد دوست دارند که در وقت، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی نمایند. استفاده از مشاوره تلفنی خانواده رایگان این امکان را برای افراد فراهم نموده است. بعلاوه شما می توانید اگر احتیاج به مشاوره خانواده تلفنی دارید با مرکز مشاوره خانواده تلفنی آویژه تماس بگیرید. بعلاوه از خدمات این مرکز که به وسیله برترین روانشناسان و مشاوران ارائه می گردد، بهره ببرید.

منبع:

psychology.avije.org

psychcentral.com

منبع: همشهری آنلاین

به "مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید