هوش مصنوعی

هوش مصنوعی بیشتر زنان را بیکار می نماید

فارس نوشت: یک سازمان بین المللی تأثیرات هوش مصنوعی بر مشاغل مختلف را مورد آنالیز قرار داده است.

2 شهریور 1402

8 روش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT برای رشد کسب و کارها

هوش مصنوعی ChatGPT برای کسب و کارهای کوچک، یک ابزار ارزشمند محسوب می گردد. در این مقاله هشت روش که می توان از این ابزار برای بیزنس و کسب و کارها استفاده کرد را شرح می دهیم.

29 مرداد 1402

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد

محمد بیطرفان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، عنوان نمود: هفت نشست برای این هفته پیش بینی شده است و افتتاحیه آن همزمان با چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ...

25 مرداد 1402

هوش از سر هوش مصنوعی پراندند! ، ChatGPT پراشتباه و ضعیف

دانشمندان استنفورد می گویند، دقت ChatGPT در پاسخ به یک مساله ساده ریاضی از 98 به 2 درصد رسیده است!

30 تیر 1402

آیا هوش مصنوعی غیر قابل کنترل است؟ ، نتیجه تحقیق دانشمندان درباره ابر هوش کامپیوتری

محاسبات نشان می دهد که کنترل یک هوش مصنوعی فوق هوشمند غیرممکن خواهد بود.

27 خرداد 1402

وزیر ارتباطات: سند توسعه هوش مصنوعی درحال تدوین است

دیجیاتو نوشت: به گفته زارع پور، وزارت ارتباطات نقشه راه ملی توسعه هوش مصنوعی را تدوین و در اختیار مراکز سیاست گذار و تصمیم گیر قرار داده است.

20 خرداد 1402

خدمات هوش مصنوعی در شهردخت برای دختران 5 سال به بالا

پیشرفت روزافزون علم در حوزه مکاترونیک و هوش مصنوعی، ساخت و راه اندازی مجموعه های پویا، فعال و آگاه به حوزه های مختلف این علم را در کشور ما ضروری می کند.

2 خرداد 1402

پیدا کردن اشیای گمشده تخصص این ربات است!

ایسنا نوشت: یک روش برنامه ریزی تازه که در دانشگاه واترلو کانادا ابداع شده است، ربات ها را قادر می نماید تا اشیای گمشده را پیدا نمایند.

29 اردیبهشت 1402

عکس ، عجیب ترین شایعه درباره سیاه چاله ها و آدم زمینی ها!

زومیت نوشت: براساس پژوهشی تازه، فرازمینی های پیشرفته استفاده از کامپیوترهای قدیمی را کنار گذاشته اند و اکنون از سیاه چاله ها برای رایانش کوانتومی استفاده می نمایند.

12 اسفند 1401

این دوربین های نظارتی آمازون ترسناک اند!

زومیت نوشت: یکی از رانندگان آمازون می گوید ون های تحویل بار این شرکت به دوربین داخلی مجهزند که روی همه حرکات راننده نظارت انجام می دهد.

10 اسفند 1401

برنامه بینگ مایکروسافت پس از ادغام با ChatGPT به لیست بهترین برنامه های اپ استور راه یافت

زومیت: پس از اعلام خبر ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با بینگ، برنامه موبایلی این موتور جستجو به جمع محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور اپل اضافه شده است.

21 بهمن 1401

ChatGPT برای تنظیم خودش لایحه نوشت!

تد لیو (Ted Lieu)، نماینده کالیفرنیا، امیدوار است که لایحه ای که برای تنظیم هوش مصنوعی با استفاده از ChatGPT نوشته شده است، به تصویب کنگره برسد. او اقدامی غیر اجباری ارائه خواهد نمود که مجلس نمایندگان را به سوی آنالیز هوش مصنوعی راهنمایی می نماید، این لایحه...

12 بهمن 1401

(عکس + ویدئو) خواهران کارداشیان ربات شدند

مسن ترین ربات بین کارداشیان های دنیای ربات ها، سوفیا است که فعال سازی آن به سال 2016 برمی گردد. سوفیا اولین غیر انسان برنده نخستین عنوان نوآوری برنامه عمران ملل متحد شده و حتی شهروندی عربستان سعودی را به دست آورده است.

18 دی 1401

چالش تازه غول شبکه های اجتماعی در راه است ، فیسبوک هوشمندترین دستیار مجازی دنیا را خواهد ساخت

فیسبوک میخواهد با توسعه هوش مصنوعی خود، هوشمندترین دستیار مجازی دنیا را طراحی کند. بر اساس گفته های مقامات فیسبوک، قرار است این دستیار از تمامی دستیارهای موجود در بازار مثلسیری و الکسا دقیق تر باشد.

1 دی 1401

معرفی ماشین لباسشویی و خشک کن تازه هوش مصنوعی Bespoke سامسونگ

راهکارهای هوشمند و پایدار برای شست وشوی روزانهشرکت سامسونگ، به تازگی ماشین لباسشویی و خشک کن تازه هوش مصنوعی Bespoke را معرفی کرد که پایدارترین، کارآمدترین و هوشمندترین سری لباسشویی این شرکت تا به امروز محسوب می گردد. این ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ...

23 مرداد 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401

اولین تثبیت کننده گوشی هوشمند با قابلیت ردیابی چهره در دنیا

Hohem Tech که یک شرکت پیشرو جهانی در زمینه فناوری گیمبال مستقر در چین است، به تازگی یک تثبیت کننده گوشی هوشمند با قابلیت ردیابی چهره ارائه نموده است. این تثبیت کننده که Hohem iSteady V2 نام دارد، پیروز به کسب جایزه مسابقه طراحی Red Dot 2022 شده است. Red Dot یک مسابقه طراحی...

4 تیر 1401

تحقق طبقه بندی ژن های انگیزاننده سرطان

خبرگزاری خبرنگاران-طبقه بندی ژن های انگیزاننده سرطان با استفاده از انتشار رخنه گر و یادگیری بازنمایی در شبکه های تنظیم ژنی در قالب یک رساله دکترای تخصصی محقق شد.

5 خرداد 1401

تحصیل در رشته کامپیوتر در ترکیه 2021

در مطلب تحصیل در رشته کامپیوتر در ترکیه در وبلاگ خبرنگاران به صورت اختصاصی تحصیل در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر در کشور ترکیه و برترین دانشگاه های ترکیه در رشته کامپیوتر و موارد دیگر را آنالیز می کنیم پس تا خاتمه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید.

26 بهمن 1400

بیان دیدگاه های نوین و چشم اندازهای موردنیاز در از آینده چه خبر؟

به گزارش خبرنگاران ، اصل این اثر به زبان انگلیسی به وسیله انتشارات اشپرینگر منتشر شده و در رده کتاب های حوزه مطالعات، علم، فناوری و نوآوری واقع شده است.

14 دی 1400
تعداد: (29)