اندروید لباس نو به تن می نماید

به گزارش وبلاگ بینام، گوگل در سال 2019 هویت برند اندروید را تغییر داد تا برای دهه تازه میلادی آماده گردد. اما حالا بعد از گذشت حدود 4 سال، این برند دوباره تغییراتی را تجربه خواهد نمود. طبق این تغییر، نه تن ها شکل نوشتار واژه Android تغییر می نماید، بلکه تصویر ربات آن هم به شکل سه بعدی درمی آید.

اندروید لباس نو به تن می نماید

به گزارش دیجیاتو، در نشان نو اندروید، حرف اول این نام بالاخره پس از سال ها با شکل بزرگ، یعنی A نوشته شده است. گوگل سال ها اصرار داشت که این نام را تماماً با حروف کوچک بنویسد، اما حالا سیاست خود را عوض نموده است. علاوه براین، حروف n و r هم کاملاً گرد شده اند و این تغییر ما را به یاد طراحی سال 2014 می اندازد.

صورتک نو ربات اندروید اولین بار به صورت سه بعدی در نمایشگاه CES 2023 دیده شد. البته در آن موقع نام اندروید هنوز با حروف کوچک نوشته می شد. در ادامه این سر سه بعدی رباتیک را دوباره در I/O 2023 دیدیم. اما طراحی نو عبارت Android و سر رباتیک سه بعدی برای نخستین بار در تبلیغ این سیستم عامل برای اپ های بومی این شرکت در گلکسی S 23 اولترا و گلکسی زد فلیپ 4 دیده شد.

گوگل تغییر برند اندروید را تأیید کرد

گوگل حالا در مصاحبه با 9 to 5 Google، هویت برند نو اندروید را تأیید نموده است. بااین حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین باره در آینده منتشر خواهد شد. در بیانیه این شرکت گفته شده است: ما درحال نشان دادن بعضی از عناصر هویت برند نو خود در مکان های مختلف ازجمله در غرفه شرکت در CES (چند ماه پیش) و دیگر محتوا های بازاریابی نظیر تبلیغات دیجیتالی و بنر ها هستیم. در ماه های آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.

این لوگو احتمالاً به زودی در صفحه بوت نسخه های نو اندروید ظاهر خواهد شد. لوگوی فعلی به صورت Powered by android در لحظه راه اندازی گوشی ها و تبلت ها دیده می گردد، اما این احتمال وجود دارد که هم زمان با عرضه نسخه نهایی اندروید 14، شاهد استفاده از این لوگوی نو باشیم.

منبع: فرارو

به "اندروید لباس نو به تن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید لباس نو به تن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید