روانشناسی

شب ها که به خواب می رویم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟ ، دانستنی های جالب درباره خواب

شب ها که به خواب می رویم بدن روند کاملا متفاوتی از روند روزانه خود را تجربه می نماید. خواب سیستم قلبی عروقی و ایمنی را تقویت نموده و به تنظیم متابولیسم یاری می نماید.

7 شهریور 1402

ناصرالدین شاه در لهستان؛ در حقیقت نمایشگاه خوشگل ها بود!

سومین سفر ناصرالدین شاه به اروپا در فروردین سال 1268 شمسی شروع شد؛ او در این سفر ابتدا به روسیه رفت و سپس راهی کشور های آلمان، هلند و انگلستان شد.

5 شهریور 1402

تصاویر ، فولکس واگن با آشپزخانه و تخت خواب!

شرکت فولکس واگن یک مدل با مشخصات اروپایی را در نمایشگاه الکتریفای در لانگ آیلند، نیویورک، به نمایش گذاشت و از یک کمپر با امکانات بهتر رونمایی کرد.

30 مرداد 1402

امنیت یکی از مهمترین فاکتورها و عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، امنیت یکی از مهمترین فاکتورها و عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری است.

15 مرداد 1402

اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا

غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلویی هستند که نامشان با وزنه برداری زنان گره خورده و همواره پای ثابت اردو های تیم ملی بوده اند.

7 مرداد 1402

نظافت منزل: راهنمای کامل برای نظم و تمیزی خانه تان

هر خانه ای به نظم و تمیزی نیاز دارد. نظافت منزل، از جمله وظایف مهمی است که برای حفظ سلامتی و راحتی افراد در آن انجام می شود. اما انجام کارهای نظافتی ممکن است برای برخی افراد سخت و زمان بر باشد. در این مقاله، راهکارها و نکاتی را برای انجام نظافت منزل بهتر...

12 تیر 1402

انواع رژیم فستینگ؛ رژیم فستینگ 12 ساعته چگونه است؟، با این رژیم لاغری چاق می شوید!

متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه رژیم های غذایی روزه داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد، گفت: برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می شوند و یا با محدودیت کالری روبرو اند، در بازه...

29 خرداد 1402

آشنایی با مسیرهای قطار فدک اولین قطار 5 ستاره ایران

شرکت قطارهای فدک از سال 1393 وارد ناوگان ریلی کشور شده است. این قطارهای 5 ستاره با ارائه خدمات ویژه و در حد خطوط هوایی سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مسافران داشته است.

7 خرداد 1402

خر و پف شبانه و افزایش خطر ابتلا به آلزایمر

تحقیقات نو نشان می دهد که افرادی که آپنه خواب را تجربه می نمایند، بیشتر در معرض بیومارکرهای مغزی مرتبط با افزایش خطر سکته مغزی، بیماری آلزایمر و زوال شناختی هستند.

28 اردیبهشت 1402

8 بازی برتر که در گیم پلی خود از نور و نورپردازی استفاده می نمایند

این روزها نورپردازی نقش پررنگی در بازی های ویدیویی دارد. البته راستش را بخواهید، همواره نقش پررنگی داشته است. ولی با ظهور فناوری گرافیکی ری تریسینگ (Ray-Tracing)، نه تنها امکان واقع گرایانه جلوه دادن نور و شیوه حرکت کردن آن فراهم شده، بلکه شیوه تابش نور روی...

25 اردیبهشت 1402

مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

آیا می دانید امروزه مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته توانسته یاری بزرگی به درمان افراد کند؟

23 اردیبهشت 1402

کاش یکی حامد آهنگی را از پریز برق بیرون بکشد!

طی روز های اخیر ویدئو هایی از اجرای حامد آهنگی در برنامه تی ان تی منتشر شد که نحوه رفتار و صحبت کردن او با شرکت کننده های خانم حسابی جنجالی شد و واکنش های زیادی در فضای مجازی در پی داشت به نحوی که بسیاری از کاربران چنین سخنانی را تمسخر تلقی کردند و عده ای...

18 اردیبهشت 1402

خوراکی های تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن

خوراکی های تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن هر چند عمدتاً خوشمزه اند اما زیاده روی در مصرف آنها می تواند عوارض جبران ناپذیر داشته باشد.

16 اردیبهشت 1402

میکروبیوم های روده در طول روز و براساس فصول تغییر می نمایند

محقق ارشد دکتر امیر زرین پر، استادیار گوارش در دانشگاه کالیفرنیا، گفت: بدن انسان حاوی حدود 40 تریلیون باکتری، ویروس و قارچ است که میکروبیومی را ایجاد می نماید که تقریباً با تک تک تعداد سلول های انسان مطابقت دارد.

13 اردیبهشت 1402

تلفن همراه باعث احساس فرسودگی و خستگی مفرط می گردد

استفاده از تلفن همراه مرز بین کار و فراغت را کمرنگ نموده و طبق یافته های یک گزارش تازه، در بسیاری از انگلیسی ها به احساس فرسودگی و خستگی مفرط از کار منجر شده است.

29 فروردین 1402

چگونه می توان از رنگ سرخابی در دکوراسیون منزل استفاده کرد؟

یکی از رنگ های ترند در سال 2023 سرخابی است که به وسیله مرجع جهانی رنگ پذیرفته شده است. این رنگ یک سایه صورتی بوده که ریشه آن قرمز است و در نتیجه انعکاس قوی ایجاد می نماید. اثر آن در دکوراسیون قوی و شجاعانه است و بازتابی شاد نیز دارد. در دکوراسیون سرخابی می...

10 فروردین 1402

جلوگیری از ترش کردن معده با این ترفند های آسان

ترش کردن معده احساس ناخوشایندی است که افراد بسیاری با آن درگیر هستند اگر علت این سوزش و ترش شدن معده را بدانند راحت تر میتوانند از آن جلوگیری نمایند.

20 اسفند 1401

خانه های زیرقیمت در محبوب ترین نقطه بازار مسکن

خبرنگاران- میانه قیمت مسکن در منطقه پنج تهران که به شکل سنتی محبوب ترین محدوده خریداران است، به متری 66 میلیون و 480 هزار تومان رسیده. طبق آخرین آمار های رسمی ظرف دی ماه سال جاری به تنهایی 15 درصد از معاملات رسمی آپارتمان های مسکونی در منطقه پنج اجرا شده و...

8 اسفند 1401

چرا در زمستان بیشتر سرما می خوریم؟

تعداد سرماخورده ها در طول ماه های سرد سال بیشتر از بقیه فصول است، یکی از دلایل رشد ویروس سرماخوردگی، کاهش دمای بدن است، البته شاید باز شدن مدارس نیز یکی دیگر از دلایل افزایش سرماخوردگی در این فصول سرد باشد.

28 بهمن 1401

با قاشق پلاستیکی دیوارکوب زیبا بسازید

برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید و تغییری مجذوب کننده در اتاق نشیمن خود به وجود بیاورید، این ویدیو را تا پایان ببینید.

22 بهمن 1401
تعداد: (106)