تصاویر ، فولکس واگن با آشپزخانه و تخت خواب!

به گزارش وبلاگ بینام، شرکت فولکس واگن یک مدل با مشخصات اروپایی را در نمایشگاه الکتریفای در لانگ آیلند، نیویورک، به نمایش گذاشت و از یک کمپر با امکانات بهتر رونمایی کرد.

تصاویر ، فولکس واگن با آشپزخانه و تخت خواب!

به گزارش وبلاگ بینام و به نقل از اینساید ای ویز، مدل اروپایی با رنگ خاکستری و آبی متالیک پوشانده شده و دارای لوازم جانبی پس از فروش برند آلمانی Ququq بود.

این نسخه از فولکس واگن باز، امکانات بی شماری را نشان می داد که در آن فاصله بین دو محور بلند (LWB) نسخه سه ردیفه آن پس از شروع تحویل در آمریکا در سه ماهه سوم سال 2024 قابل تغییر است.

این میکروباس الکتریکی دارای چیزی است که Ququq Bus Box 4 نامیده می گردد؛ این جعبه 43.3 اینچ عرض و 16.5 اینچ ارتفاع و 62 کیلوگرم وزن دارد و شامل یک تشک ضخیم تاشو با فوم سرد (که در قسمت بیرونی روی آن چسبانده شده است)، روتختی نخی، دو اجاق گاز با محافظ باد، دو کپسول آب 10 لیتری با شیر خروجی و دو عدد کاسه استیل ضد زنگ، می گردد.

یک یخچال 15/20 لیتری که می تواند به یک سوکت 12 ولتی در صندوق عقب وصل گردد نیز اختیاری است.

با این حال، مدل ساخت هانوفر آلمان در دو میزان باتری 82 و 91 کیلووات ساعتی در دسترس خواهد بود. این خودرو دارای موتور عقب با قدرتی معادل 282 اسب بخار است و از شارژ سریع 200 کیلوواتی DC پشتیبانی می نماید.

انتظار می رود فولکس واگن جزئیات بیشتری را نزدیک به تاریخ عرضه منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | خانه ای مجذوب کننده بر روی لندکروزر 6 چرخ!

نسخه کمی متفاوت از Bus Box در حال حاضر در ایالات متحده برای خودروهایی مانند مرسدس اسپرینتر و فورد ترانزیت و چندین خودرو دیگر در دسترس است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، فولکس واگن با آشپزخانه و تخت خواب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، فولکس واگن با آشپزخانه و تخت خواب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید