اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا

به گزارش وبلاگ بینام، غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلویی هستند که نامشان با وزنه برداری زنان گره خورده و همواره پای ثابت اردو های تیم ملی بوده اند.

اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا

به گزارش طرفداری، غزاله حسینی پاییز دو سال قبل در مسابقات نوجوانان قهرمانی دنیا به میزبانی عربستان با کسب مدال برنز تاریخ ساز شد. او در دسته 59 کیلوگرم نوجوانان قهرمانی دنیا به مدال برنز دست یافت. این اولین مدال وزنه برداری دختران ایران در مسابقات نوجوانان قهرمانی دنیا و دومین مدال وزنه برداری دختران ایران بود.

مصاحبه با این دو خواهر را در ادامه می خوانید:

شرایط تمرین و اردو در آستانه مسابقات آسیایی چطور است؟

غزاله حسینی: ما از ششم خرداد داخل اردو هستیم. شرایط اردو خیلی خوب هست و در همین مدت در تمرینات، رکورد های خودم را تحت نظر کادر فنی ارتقا داده ام.

برترین رکوردهایت چقدر بوده است؟

در اردو یکضرب 83 و دوضرب 105 زدم.

از نظر آمادگی و مصدومیت مسئله ای ندارید؟

وقتی وارد اردو شدم آسیب یا احساس ناراحتی جزئی از ناحیه کمر داشتم که تحت نظر پزشک بهتر شدم و می توانم بگویم حالا خدا را شکر همه چیز خوب است.

برای حضور در این مسابقات استرس نداری؟

نه. من در مسابقات دنیای عربستان که در سطح بسیار بالایی برگزار گردید مدال گرفتم بنابراین با جو مسابقه و رقابت در سطح بین المللی آشنایی دارم، اما برای کسب مدال دعا می کنم.

شما تا به امروز تجربه حضور همزمان در مسابقات قهرمانی آسیا را نداشته اید.

غزل حسینی: قبلا در مسابقات دنیای شرکت نموده بودم، اما این اولین تجربه من در مسابقات آسیایی است که امیدوارم نتیجه قابل قبولی به دست بیاورم.

شرایط آمادگی ات چطور است؟

خدا را شکر در سطحی از آمادگی هستم که مربیان راضی هستند و می توانم رکورد های بالاتری بزنم. از فدراسیون و کادر فنی تشکر می کنم.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید