طراحی گرافیکی و چاپ

عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاراندر ایلام، انتشارات مکتب خانه کتاب عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان تالیف مینا غفوریان را منتشر کرد.

19 شهریور 1402

بازاریابی دیجیتال در دنیای بوم گردی لازم است

مدرس بازاریابی گردشگری گفت: در دنیای بوم گردی توجه به بازاریابی دیجیتال از نان شب واجب تر است.

14 شهریور 1402

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد

محمد بیطرفان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، عنوان نمود: هفت نشست برای این هفته پیش بینی شده است و افتتاحیه آن همزمان با چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ...

25 مرداد 1402

چری تیگو 8 پر حاشیه دستخوش تغییر شد

نمای جلویی با یک جلوپنجره چند ضلعی که در آن، قسمت داخلی مشبک و سیاه رنگ شده و تا حدی یادآور محصولات لکسس است، تزئین شده است.

18 مرداد 1402

هایدگر و تاثیرات آن بر فلسفه آنالیز شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران کتاب زندگی و تفکر هایدگر به قلم آلن بدیو و باربارا کاسن با ترجمه میترا سرحدی به وسیله نشر حکمت کلمه به بازار نشر آمد.

23 تیر 1402

انتشار جزئیات تازه ای درباره یک موجود خون آشام باستانی

یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می نموده، سال ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

22 تیر 1402

اندروید لباس نو به تن می نماید

گوگل در سال 2019 هویت برند اندروید را تغییر داد تا برای دهه تازه میلادی آماده گردد. اما حالا بعد از گذشت حدود 4 سال، این برند دوباره تغییراتی را تجربه خواهد نمود. طبق این تغییر، نه تن ها شکل نوشتار واژه Android تغییر می نماید، بلکه تصویر ربات آن هم به شکل سه بعدی...

7 تیر 1402

کتاب فلسفه تحلیلی نقد و آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران، کتاب فلسفه تحلیلی گزیده مقالات حمید وحید در حوزه فلسفه در پژوهشگاه دانش های بنیادی است. بخش نخست این کتاب نه مقاله در حوزه معرفت شناسی را در بر می گیرد.

8 خرداد 1402

اولین تصاویر از بزرگترین صخره مصنوعی جهان در دبی

تصاویر خیره کننده یک آزمایشگاه زنده شناور به مساحت نزدیک به 200 کیلومتر مربع با یک میلیارد مرجان و اقامتگاه های بوم گردی لوکس را نشان می دهد که در دبی در حال ساخت است.

25 اردیبهشت 1402

راه را درست رفته ایم اما جامع العلوم نیستیم، نقد پژوهش را پخته تر می نماید

به گزارش خبرنگاران کتاب تاریخ ایران از نگاهی دیگر تألیف محمد نیکبخت چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران نقد و آنالیز شد. در این نشست جمشید کیانفر، تاریخ نگار و مصحح نسخ خطی و علیرضا نیک نژاد، تاریخ نگار و مصحح نسخ خطی درباره...

7 اردیبهشت 1402

شب شعر کریمی مراغه ای برگزار می گردد

جواد وندنوروز، رئیس بنیاد مقبره الشعرای استاد شهریار در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر مطرح کرد: این آیین، اولین شب یادبود بزرگان و مفاخر ادبیات آذربایجان و ایران در امسال از سوی بنیاد فرهنگی مقبره الشعرا استاد شهریار است.

4 اردیبهشت 1402

واکنش شرکت فرودگاه ها به انتشار جعلی آگهی استخدام

دنبال انتشار اطلاعیه استخدام با لوگوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، به اطلاع کلیه هموطنان می رساند، این آگهی جعلی است.

28 فروردین 1402

میرجلال الدین کزازی: نوروز درفش فرهنگ ایرانی است ، همه سین ها در خوان نوروزی ما جایگاه ویژه ای دارد

حال و هوای بهار و نزدیک شدن به عید به عنوان یکی از سنت های دیرینه ایرانیان ما را بر آن داشت تا سراغ بگیریم از او که استاد سخن به قول خودش پارسی است و پارسی سخن می راند و ما را به هوس می اندازد تا حداقل یک دور شاهنامه فردوسی را ورق بزنیم. با میرجلال الدین کزازی...

1 فروردین 1402

تعطیلات آخر هفته های عربستان 3 روزه می گردد ، بازدهی ادارات در شارجه با 4 روز کاری در هفته بالا رفت!

وزارت منابع انسانی و توسعه اجتماعی عربستان سعودی خاطرنشان کرد برقراری نظام کاری با تعطیلی سه روز آخر هفته در این کشور هم اکنون در حال آنالیز است و برای اعمال هرگونه تغییرات، باید اهداف ایجاد شغل را در نظر گرفت.

24 اسفند 1401

بلیط هواپیما فرست کلاس را بهتر بشناسید

بلیط هواپیما فرست کلاسهمانطور که می دانید صندلی های هواپیما در سه نوع کلاس پروازی چیده می شوند، که نسبت به خدماتی که به مسافر ارائه می دهند قیمت گذاری می شوند و از فرست کلاس گران ترین صندلی تا اکونومی مقرون به صرفه ترین صندلی می باشند. در ادامه مطلب به...

20 بهمن 1401

عکس، چهره لیونل مسی روی اسکانس آرژانتینی ها رفت ، اقدام ویژه دولت آرژانتین به مناسبت قهرمانی جام جهانی

دولت آرژانتین یک روز را در این کشور برای استقبال از کاروان تیم تعطیل کرد و دستور چاپ اسکناس با تصویر مسی و هم تیمی های او که جام قهرمانی را بالای سر بردند داد

6 دی 1401

اگر زمین یک سیاره فراخورشیدی بود، آیا بیگانگان می توانستند حیات آن را کشف نمایند؟

زمین از منظر ستاره شناسان بیگانه چگونه به نظر می رسد؟ اگر آن ها نیز مانند ما در جستجوی نشانه های حیات در آسمان ها بودند، مشاهدات شان از زمین به آن ها چه چیزی را نشان می داد؟ محققان در مطالعه ای نو به این سوالات پرداخته اند.

5 دی 1401

رونمایی از لباس تیم ملی برزیل در جام جهانی

از لباس اول و دوم تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 با حضور رونالدوی بزرگ رونمایی شده است.

19 مرداد 1401

زمان انتشار کارت کنکوری ها اعلام شد

کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور 1401 از پنجم تیر ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند کارت خود را دریافت نمایند.

29 تیر 1401

مشکل وای فای در گوشی های شیائومی و راه های رفع آن

خبرگزاری خبرنگاران- شیائومی یک برند چینی سازنده لوازم الکترونیکی و هوشمند است که توانسته در حوزه گوشی های موبایل هوشمند به سطح مطلوبی برسد و با ارائه دستگاه هایی که ویژگی هایی نزدیک به محصولات برندهای برتر دنیا دارند، آن هم با قیمتی بسیار مناسب و مقرون...

8 خرداد 1401
تعداد: (43)