برنامه بینگ مایکروسافت پس از ادغام با ChatGPT به لیست بهترین برنامه های اپ استور راه یافت

به گزارش وبلاگ بینام، زومیت: پس از اعلام خبر ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با بینگ، برنامه موبایلی این موتور جستجو به جمع محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور اپل اضافه شده است.

برنامه بینگ مایکروسافت پس از ادغام با ChatGPT به لیست بهترین برنامه های اپ استور راه یافت

فقط یک روز پس از انتشار نسخه نو مرورگر اج و برنامه موتور جستجوی بینگ مایکروسافت که امکان تجربه هوش مصنوعی ChatGPT را ارائه می دهند، مقدار دانلود و نصب این دو اپلیکیشن افزایش چشم گیری داشته است و اکنون به جمع بهترین برنامه های اپ استور اضافه شده اند.

به گزارش 9to5Mac، رونمایی از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در اج و جستجوی بینگ که به لطف سرمایه گذاری مایکروسافت در OpenAI صورت گرفته، توجه بسیاری از کاربران را به این برنامه ها جلب نموده است.

تجزیه وتحلیل ها Data.AI نشان می دهد تعداد دانلودهای برنامه بینگ در سرتاسر دنیا فقط در یک شب 10 برابر افزایش یافته و به همین علت اپلیکیشن مذکور اکنون جایگاه دهم محبوب ترین اپلیکیشن های رایگان اپ استور را به خود اختصاص داده است و ازطرفی در بخش برنامه های بهره وری پس از جیمیل، جایگاه دوم را دراختیار دارد. درهمین حال، نسخه iOS مرورگر اج در بخش ابزارهای کاربردی، سومین برنامه محبوب فروشگاه اپلیکیشن اپل است.

این درحالی است که بینگ قبلاً رتبه 160 را در بخش برنامه های بهره وری دراختیار داشت و حتی به لیست بهترین اپلیکیشن های رایگان اپل نیز راه پیدا ننموده بود.

اگرچه مایکروسافت رسماً نسخه نو بینگ را با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT معرفی کرد اما درحال حاضر برای استفاده از آن باید به لیست انتظار بپیوندید.

منبع: انتخاب

به "برنامه بینگ مایکروسافت پس از ادغام با ChatGPT به لیست بهترین برنامه های اپ استور راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بینگ مایکروسافت پس از ادغام با ChatGPT به لیست بهترین برنامه های اپ استور راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید