شرکت آنر از اولین روتر وای فای 6 پلاس خود با قیمت بسیار پایین 32 دلار رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بینام، شرکت آنر (Honor) زیرمجموعه برندهای هواوی، امروز بعدازظهر در خلال معرفی جدیدترین محصولات خود به صورت آنلاین؛ از اولین روتر وای فای 6 خود رونمایی کرد.

شرکت آنر از اولین روتر وای فای 6 پلاس خود با قیمت بسیار پایین 32 دلار رونمایی کرد

این روتر یک نام بسیار ساده دارد و Router 3 نامیده می گردد و در سبک طراحی روترهای بسیار زیبای شرکت شیائومی است.

روتر جدید آنر در رده AX3000 با یک پردازنده دو بانده 1.2 گیگاهرتز و 128 مگابایت حافظه رم است.

پردازنده این روتر Kirin W650 ساخت شرکت هواوی است که از وای فای 6 پلاس (+Wi-Fi 6) پشتیبانی می نماید. وای فای 6 پلاس یک فناوری اختصاصی شرکت هواوی است که چندین ویژگی و قابلیت ویژه روی استاندارد وای فای 6 از جمله پشتیبانی از پهنای باند 160 مگاهرتز و فناوری Narrowband برای بهبود سرعت و آنتن دهی دارد.

سرعت حداکثری این روتر روی هر دو فرکانس کاری وای فای به مرز 3 گیگابیت می رسد. روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعتی 574 مگابیتی و روی فرکانس 5 گیگاهرتز حداکثر سرعت 2402 مگابیتی را به نمایش می گذارد.

دارای چهار آنتن خارجی با قدرت 5 دسی بل است تا از MU-MIMO و MIMO 2×2 پشتیبانی نموده باشد. به پروتکل رمزنگاری نسل جدید WPA3 مجهز است و در پنل مدیریتی آن می توان ابزارهایی برای تعریف شبکه میهمان، کنترل والدین، فایروال، تنظیمات DMZ و مقابله با حملات DoS یافت.

همچنین، ابزارهایی برای کنترل ترافیک شبکه و اینترنت، محدودسازی سرعت شبکه، مدیریت پهنای باند هر دستگاه، شتاب دهنده گی گیم ها، فیلترسازی آدرس MAC و وی پی ان مشاهده می گردد.

روتر Router 3 آنر که بسیار شبیه به روتر جدید وای فای 6 پلاس هواوی هم هست؛ از چهار درگاه شبکه اترنت گیگابیتی WAN/LAN سود برده و همراه با اپلیکیشن Smart Life APP هواوی عرضه می گردد.

آنر امروز خاطرنشان کرد این روتر وای فای 6 پلاس ارزان قیمت را با 219 یوهان چین یا 32 دلار امریکا از 25 ماه می وارد بازار چین می نماید. همچنین، از ماه جولای 2020 وارد بازارهای جهانی می گردد.

این روتر در اندازه 242 در 152 در 41 میلی متر و وزن 379 گرم ساخته شده و فقط یک چراغ LED در جلو برای نشان دادن روشن یا خاموش بودن روتر دارد. آنتن های این روتر کاملا روی آن شکل خوابیده ای گرفته و در پنل پشتی هم طراحی بسیار زیبا و مینیمالی را شاهد هستیم.

در تبلیغات شرکت آنر اعلام شده که این روتر پر سرعت برای استریم بازی و ویدیو یا چندکاربری در خانه مناسب است.

اپل هفته پیش از آیفون مالی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می گردد) یک گوشی با…

هواوی از جدیدترین پرچم دارهای خود رونمایی کرد. خانواده هواوی P40 شامل سه گوشی P40 و P40 Pro و P40 Pro Plus است. پی 40 یک…

اپل این هفته آخرین مدل از محصولات آیپد پرو و مک بوک ایر خود را رونمایی کرد. آیپد پرو 2020 نسبت به مدل 2019 دارای چندین…

هفته ها ماندن در خانه از ترس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و منحوس، بدون اینترنت غیرممکن است. تازه اگر دورکاری، کار در…

این روزها یکی از روترهای مش وای فای پر سروصدا در اینترنت، روتر وای فای 6 ایسوس ZenWiFi AX با کد نام XT8 است. ایسوس این روتر…

وای فای 6 جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم مبتنی بر استاندارد 802.11 است. پس از استاندارد 802.11n که حوالی سال 2010 در اوج خود قرار داشت و…

هواوی در مراسمی که به معرفی نسل جدید محصولات تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی اختصاص داشت، از فناوری ها، روترها و هات اسپات های جدید خود رونمایی کرد….

شرکت شیائومی در خلال معرفی اسمارت فون های پرچم دار می 10 و می 10 پرو در کشور چین، از روتر دو بانده و وای فای 6 جدید خود…

منبع: شبکه چی

به "شرکت آنر از اولین روتر وای فای 6 پلاس خود با قیمت بسیار پایین 32 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت آنر از اولین روتر وای فای 6 پلاس خود با قیمت بسیار پایین 32 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید