آنالیز مودم الکاتل EE70: این زرد قناری یکی از بهترین مودم های جیبی 4G جهان است

به گزارش وبلاگ بینام، همواره هوادار مودم هایی هستم که عرضه جهانی دارند؛ توسط چندین اپراتور و کشور مورد استفاده قرار گرفتند و در کل جهان شناخته شده هستند.

آنالیز مودم الکاتل EE70: این زرد قناری یکی از بهترین مودم های جیبی 4G جهان است

مودم 3G/4G آلکاتل EE70 جزو این دسته از مودم ها است. یک مودم جیبی شناخته شده و پرفروش در کشورهای مختلف و توسط اپراتورهای موبایل مختلف!

مودمی از رده LTE Cat 7 هست ولی حداکثر سرعت آن روی شبکه های 4G LTE به 300 مگابیت بر ثانیه و در شبکه های 3G یا با فناوری HSPA/HSPA+ به سرعت 43.2 مگابیت می رسد.

بدون هیچ گونه تنظیمات و نصب و پیکربندی؛ کافی است یک سیم کارت 4G روی این مودم بیندازید تا به اینترنت وصل شوید.

هیچ تنظیمات اتوماتیک اضافی احتیاج ندارد و بهترین هات اسپات برای سفرهای کاری و تفریحی، مسافرت های طولانی و استفاده در مدرسه و دانشگاه است. حتی برای کاربران خانگی نیز می تواند یک مودم کاربردی باشد و آن ها را از اینترنت و مودم ثابت خلاص کند.

طراحی

رنگ زرد کاور این مودم، عظیم ترین مشخصه و نشان طراحی آن است. مودم روتر Alcatel EE70 جمع وجور، سبک، کوچک با ابعادی است که به راحتی در جیب شلوار قرار می گیرد.

فقط 85 گرم وزن دارد و ابعادش در 92 در 62.5 در 13.3 میلی متر خلاصه می گردد. بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و ترکیبی از رنگ مشکی و زرد دارد.

در پنل جلویی می توانیم چراغ های LED شرایط مودم را مشاهده کنیم. نشانگر قدرت سیگنال دهی شبکه موبایل، باتری، وای فای و دریافت پیامک روی این مودم دیده می شوند. در پنل بالایی مودم کلید پاور قرار گرفته است و در پنل پایینی هم درگاه Micro USB شارژ باتری دستگاه نصب شده است.

باتری همانند غالب مودم های همراه و جیبی در زیر قاب پشتی است. شیار سیم کارت نانو هم در زیر باتری قرار گرفته است. این مودم را می توان به وسیله پنل تحت وب مدیریت کرد و برای آن اپلیکیشنی عرضه نشده است.

وای فای

آلکاتل EE70 به وای فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز با استاندارد 802.11ac مجهز است. البته از استاندارد وای فای 802.11n نیز پشتیبانی می نماید و دستگاه های سری N می توانند به وای فای این مودم وصل شوند.

قدرت وای فای این مودم تا فاصله 15 متری بسیار خوب و قوی است. نزدیک به 20 دستگاه می توانند به طور همزمان به هات اسپات وای فای مودم وصل شوند.

اما 20 دستگاه آماری اسمی است و در عمل می توان گفت چند دستگاه شامل گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و غیره می توانند از وای فای و اینترنت مودم استفاده نمایند. بهترین گزینه برای افرادی است که با هم کار می نمایند یا اعضای خانواده است.

از همه نوع دستگاه و ارتباطای تحت وای فای پشتیبانی می نماید. تلویزیون، دستگاه های ست آپ باکس، پخش نماینده و اندروید باکس هم می توانند به این مودم وصل شوند.

شبکه 4G LTE

گفتیم که دارای مودم LTE Cat 7 هست و از همه فرکانس های استاندارد شبکه های موبایل از جمله 800/1800/2600 مگاهرتز روی فورجی، 900/1800/2100 روی تری جی و 850/900/1800/1900 در 2G پشتیبانی می نماید.

حداکثر سرعت دانلود این مودم به 300 مگابیت می رسد که برای اینترنت موبایل ایران کافی است. در ایران روی هر اپراتور، در بهترین حالت می توان در یک فرکانس به سرعت 100 مگابیت رسید.

حداکثر سرعت آپلود هم به 50 مگابیت می رسد. دو آنتن LTE داخلی روی این مودم برای اتصال به شبکه های موبایل نصب شده است. این انتن ها از MIMO 2×2 استفاده می نمایند.

سخت افزار

پردازنده کوالکام MDM9240-1 با 256 مگابیت رم LPDDR2 و 256 مگابیت حافظه فلش NAND روی این مودم نصب شده است.

یک باتری 2150 میلی آمپرساعتی روی مودم آلکاتل EE70 قرار گرفته است که حداکثر 8 ساعت بدون شارژ کار می نماید و دوام می آورد. باتری این مودم نسبتا کوچک است ولی شارژدهی خوبی دارد. در حالت استندبای می تواند تا 200 ساعت دوام بیاورد.

برای شارژ این باتری می توانید از برق شهری 220 ولت بهره ببرید ولی با پاوربانک، سیستم برق و شارژ ماشین یا درگاه USB کامپیوتر و لپ تاپ هم شارژ می گردد.

کارایی

اشاره کردیم یکی از بهترین مودم های 4G جیبی دنیا است. بسیاری از اپراتورهای موبایل در اروپا از این مودم استفاده کردند.

بسیاری از کاربران در سراسر دنیا و از جمله ایران از عملکرد مودم آلکاتل راضی بودند و تعریف آنتن دهی، دوام باتری و سبک بودن آن را دادند. در محیط های شلوغی مانند هتل ها بهترین وسیله برای استفاده از اینترنت امن و شخصی است.

سرعت اینترنت و وای فای این مودم برای مصارف شخصی و تک کاربره بسیار خوب است و وقتی چند دستگاه همزمان در حال استفاده از اینترنت هستند؛ کمی افت می نماید.

یکی دیگر از مزایای مهم این مودم، آنلاک بودن آن برای هر سیم کارت و اپراتوری است. شما با خیال راحت می توانید این مودم را برای هر سیم کارتی تهیه و از اینترنت موبایل بهره ببرید.

یک نکته گفتنی دیگر درباره این مودم، سازگاری و پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز 10 و نسخه های پایین تر به همراه سیستم عامل مک او اس است.

خرید مودم آلکاتل EE70 از سایت دیجی کالا

با وجودی که آگاهی مردم نسبت به اینترنت موبایل و مودم ها نسبت به سال های گذشته؛ بسیار بهتر شده و افزایش یافته است؛ ولی باز هم…

در میان مودم های رومیزی 4G، هواوی B612 معروف تر و پرفروش تر است. پشتیبانی از سیم کارت و اینترنت TD-LTE به همراه مودم LTE CAT 6 از جمله…

در هفته های اخیر مودم نزتک NZT-99C وارد بازار ایران شده و به طور گسترده ای توسط فروشگاه های فیزیکی و آنلاین شبکه به فروش می رسد. این مودم…

به نظر من شیائومی ZMI MF855 ارزان ترین، به صرفه ترین و بهترین خرید مودم همراه 4G در این روزها است. در حالی که یک مودم همراه 4G خوب…

بسیاری از ما دنبال یک مودم 4G همراه با کیفیت خوب هستیم. مودم های همراه زیادی در بازار ایران هست اما غالبا کیفیت پایینی دارند و…

آخرین به روزرسانی: 7 تیرماه 99 نزدیک به یک سال است که دو اپراتور موبایل ایرانسل و همراه اول بعضی از آنتن ها و دکل های مخابراتی خود…

ظاهرا شرکت مبین نت مودم فورجی یوتل ال 443 را به جای مودم هواوی B612 به مشتریان طرح 360 خود می دهد. همراه اول هم مدتی است…

مودم های همراه از تنوع روترهای بی سیم برخوردار نیستند ولی باز هم وقتی می خواهید وارد بازار شوید تا یک مودم مناسب کارتان بخرید؛ باید چند تصمیم…

منبع: شبکه چی

به "آنالیز مودم الکاتل EE70: این زرد قناری یکی از بهترین مودم های جیبی 4G جهان است" امتیاز دهید

6 کاربر به "آنالیز مودم الکاتل EE70: این زرد قناری یکی از بهترین مودم های جیبی 4G جهان است" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مودم الکاتل EE70: این زرد قناری یکی از بهترین مودم های جیبی 4G جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید