کاهش ترافیک در مرکز تهران ، اصلاح هندسی سی متری جی با خیابان دکتر قریب

به گزارش وبلاگ بینام، شهردار منطقه 9 از ساماندهی و روانسازی ترافیکی تقاطع شهید بختیاری(سی متری جی) با خیابان دکتر بدرالزمان قریب با هدف کاهش زمان سفر و مصرف سوخت اطلاع داد.

کاهش ترافیک در مرکز تهران ، اصلاح هندسی سی متری جی با خیابان دکتر قریب

به گزارش وبلاگ بینام؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9، اظهار کرد: به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی ناشی از کندی حرکت خودروها در زمان ساعات اوج ترافیک صبح و عصرگاهی در تقاطع خیابان شهید بختیاری(سی متری جی) با دکتر بدرالزمان قریب که به علت پس زدگی ترافیک در مسیر غرب به شرق و بالعکس خیابان شهید بختیاری ایجاد می گردد، ساماندهی ترافیکی در این تقاطع در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید بختیاری(سی متری جی) با دکتر بدرالزمان قریب براساس مصوبه کمیته شماره 564 شبکه معابر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با هماهنگی پلیس راهور به وسیله معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 شروع شد.

شهردار منطقه 9 عنوان نمود: در قالب این پروژه و با 400 مترمربع اصلاح هندسی و بعلاوه با بازنگری و اصلاح فاز بندی چراغ های هدایت و رانندگی تقاطع مذکور از سه به دو زمانه، ترافیک این محدوده روان می گردد.

مرتضوی یادآور شد: براساس پیش بینی های اجرا شده این پروژه تا نیمه اول مهر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش ترافیک در مرکز تهران ، اصلاح هندسی سی متری جی با خیابان دکتر قریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ترافیک در مرکز تهران ، اصلاح هندسی سی متری جی با خیابان دکتر قریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید