شرایط ویزای سریلانکا ، قبل از سفر به سریلانکا بخوانید!

به گزارش وبلاگ بینام، مراحل اخذ ویزای سریلانکا تماما به صورت الکترونیک صورت گرفته و بعد از ارائه مدارک لازم برای این کار و پر کردن اطلاعات مورد نظر در سایت eta.gov.lk ویزای شما آمده خواهد بود.

شرایط ویزای سریلانکا ، قبل از سفر به سریلانکا بخوانید!

وبلاگ بینام: در میان کشورهای آسیایی، سریلانکا به زیبایی و بکر بودن طبیعتش مشهور است اما برای سفر به این کشور، حتما باید ویزای سریلانکا را تهیه کنید. اخذ این ویزا شرایط سختی نداشته و مسافران ایرانی به راحتی امکان تهیه آن و در نهایت سفر به این کشور شگفت انگیز را خواهند داشت. همراه ما باشید تا در این نوشته اطلاعات کاملی از شرایط گرفتن ویزای توریستی سریلانکا را برایتان توضیح دهیم.

کمی درباره سریلانکا بدانیم

سریلانکا جزیره ای بسیار زیبا در اقیانوس هند است که از شمال به کشور هند نزدیک بوده و از نظر فرهنگی نیز، مردم سریلانکا به این کشور بسیار شبیه هستند. چیزی که باعث شده تا تور سریلانکا، جذابیتی دوچندان داشته باشد، طبیعت و سواحل چشم نواز این سرزمین زیبا، تپه های آهکی و منطقه ها مرجانی و بعلاوه تاریخ غنی و جاذبه های توریستی متعدد این کشور است.

سریلانکا مردمی به شدت مهمان نواز دارد که با غذاهای محلی و دریایی بسیار خوشمزه اما تند از شما پذیرایی می کنند. این کشور در مجموع، مقصدی نسبتا مقرون به صرفه در میان کشورهای جنوب شرق آسیا به حساب آمده و شرکت در سافاری های طبیعت گردی و بازدید از حیواناتی همانند فیل های آسیایی در آن جا، یکی از فعالیت های محبوب توریستی به شمار میرود.

شرایط ویزای توریستی سریلانکا

ویزای توریستی رایج ترین شکل ویزا در سریلانکا است که هم آن هایی که قصد سفر به این کشور و گذراندن تعطیلات خود را دارند و هم آن ها که به قصد کسب و کار به تور سریلانکا می روند، اقدام به اخذ چنین ویزایی می کنند. ویزای توریستی سریلانکا از 30 تا 180 روز و به صورت یک بار ورود یا چند بار ورود صادر می گردد، با این حال اغلب آن هایی که قصد سفر گردشگری به این کشور را دارند، ویزای یک بار ورود دریافت خواهند کرد. با توجه به شرایط ساده اخذ ویزای توریستی سریلانکا و تمدید آن، اگر احتیاج به سفر دوباره داشتید، خیلی راحت می توانید دوباره برای این کار اقدام نمایید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

مراحل اخذ ویزای سریلانکا تماما به صورت الکترونیک اجرا شده و بعد از ارائه مدارک لازم برای این کار و پر کردن اطلاعات مورد نظر در سایت eta.gov.lk ویزای شما آمده خواهد بود که در زمان ورود به سریلانکا و در همان فرودگاه به شما داده خواهد شد. به این ترتیب، دردسرهای رایج برای اخذ ویزا و رفتن به سفارت را ندارید و خیلی راحت می توانید برای شرکت در تور سریلانکا، برنامه ریزی نمایید.

مدارک مورد احتیاج برای اخذ ویزای سریلانکا

همان طور که گفتیم، برای گرفتن ویزای توریستی سریلانکا، باید اطلاعات خود را در سایت گفته شده پر کنید. در فرم هایی که در این سایت وجود دارد، یک سری اطلاعات از شما اخذ می گردد که شامل اطلاعات هویتی مربوط به پاسپورت، اطلاعات محل اقامت، عکس 3*4 و اطلاعات مربوط به بلیت رفت و برگشت هواپیما است.

بعد از این که موارد مورد نظر را پر کردید، برای درخواست ویزا فرم خود را تایید می کنید. در نظر داشته باشید که پس از پر کردن فرم های گفته شده شما باید مبلغ 50 دلار برای ویزای 30 روزه و 55 دلار برای ویزای 180 روزه پرداخت نمایید تا مراحل انجام ویزا انجام گردد.

اگر اطلاعات خواسته شده و مدارک خود را به درستی در سایت بارگزاری نمایید، تایید ویزا برای شما ایمیل شده که باید این ایمیل را پرینت بگیرید و همراه خود به سریلانکا ببرید. زمان زیادی برای صدور ویزای الکترونیک احتیاج نیست و عموما این مراحل طی یک یا دو روز کاری اجرا شده و نتیجه در ایمیل برایتان ارسال می گردد. البته شما می توانید برای دفعات بعدی که قصد رفتن به این کشور را داشته باشید، ویزای توریستی سریلانکا را تا سه بار تمدید کنید.

اگر تور سریلانکا را از مجموعه آویسا تراول تهیه کنید، این شرکت گردشگری بعد از اخذ مدارک از شما، مراحل ثبت نام برای ویزای الکترونیک را انجام داده و در نهایت شما بدون هیچ دردسری در فرودگاه، ویزای خود را دریافت خواهید کرد. به طور کلی دریافت ویزای سریلانکا به گونه ای است که گردشگران ایرانی خیلی راحت بتوانند برای سفر به این کشور برنامه ریزی نموده و از زیبایی های سریلانکا تماشا کنند.

سفری خاطره انگیز با تور سریلانکا آویسا تراول

مجموعه آویسا تراول، تورهای جذابی را برای سریلانکا برگزار می نماید که عموما به چند مقصد برگزار شده و این فرصت را در اختیار مسافران می گذارد تا از بخش های مختلف این کشور تماشا کنند. تور سریلانکا یک هفته ای به شهرهای کندی، بنتوتا و کلمبو از جمله این تورها به حساب آمده که شما را هم به تماشا شهری مدرن از این کشور، مراکز طبیعی و بعلاوه سواحل سریلانکا خواهد برد.

همان طور که گفتیم، خود مجموعه آویسا تراول، انجام مراحل اخذ ویزای سریلانکا را به عهده گرفته و در کنار آن، برای روزهای مختلف تور برنامه های متنوعی را برای مسافران تدارک می بیند. برای مثال، وقتی در تور یک هفته ای سریلانکا آویسا تراول شرکت می کنید، در روز دوم به تماشا باغ گیاه شناسی، گالری جواهرات، نمایش های فرهنگی و معبد دندان می روید یا در روز پنجم قایق سواری در رودخانه یا بازدید از مراکز نگهداری لاکپشت ها را تجربه خواهید کرد.

آویسا تراول برای تور سریلانکا برنامه هایی همانند سافاری را نیز تدارک می بیند تا همه چیز برای سفری خاطره انگیز تکمیل باشد. در کنار ویزای سریلانکا، خدماتی همانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافراتی، برترین پرواز و ترانسفر بین شهری نیز برای این تورها در نظر گرفته می گردد. بعلاوه با توجه به تورهای پیشین و تجربه این مجموعه در برگزار تورهای مختلف به سریلانکا، برترین قیمت ممکن را در صفحه تور سریلانکا آویسا تراول مشاهده خواهید کرد.

شما برای رزرو تور سریلانکا یا دیگر مقاصد توریستی دنیا، می توانید به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید. در صفحه تور هر مقصد، تعداد زیادی هتل های مختلف در رنج های قیمتی متنوع در نظر گرفته شده تا بتوانید، سفری مطابق با سلیقه و بودجه مد نظرتان داشته باشید.

بعلاوه برای مشاوره در خصوص سفر به هر مقصدی که می خواهید، می توانید با شماره 41535 - 021 تماس گرفته و از کارشناسانِ کاربلد مجموعه یاری بخواهید. آویسا تراول تورهای مختلفی به مقاصد متنوع در جنوب شرقی آسیا همانند تایلند، مالزی، اندونزی و … برگزار نموده و از سوی دیگر، مقاصد محبوب مسافرتی بین ایرانیان همانند ترکیه، دبی، آذربایجان یا ارمنستان را نیز پوشش می دهد. پس برای سفری دلچسب و خاطره انگیز، حتما روی آن ها حساب کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "شرایط ویزای سریلانکا ، قبل از سفر به سریلانکا بخوانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ویزای سریلانکا ، قبل از سفر به سریلانکا بخوانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید