شروع بیست ویکمین کنفرانس جهانی مربیان فدراسیون جهانی تنیس و صعود رحمانی

به گزارش وبلاگ بینام، بیست و یکمین کنفرانس جهانی مربیان فدراسیون جهانی تنیس از امروز (آدینه) و با سخنرانی دیوید هگرتی رئیس فدراسیون جهانی تنیس در تایلند شروع شد.

شروع بیست ویکمین کنفرانس جهانی مربیان فدراسیون جهانی تنیس و صعود رحمانی

به گزارش وبلاگ بینام و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، 650 مربی از بیش از 110 کشور دنیا در این کنفرانس سه روزه حضور دارند و با جدیدترین دستاوردهای آموزشی تنیس دنیا بصورت تئوری و عملی آشنا می شوند .

بنا بر اعلام کمیته آموزش فدراسیون تنیس، 30 مربی از استان های اصفهان، تهران، همدان، سمنان، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی و البرز در این کنفرانس حضور یافته اند. نکته جالب توجه حضور پررنگ و باانگیزه مربیان ایرانی و توجه آنها به مباحث آموزشی مربیگری است، به طوریکه بعد از تایلند و هند، ایران سومین کشور در بین 110 کشور حاضر در کنفرانس دنیای مربیان است.

مدرسان برجسته تنیس دنیا از جمله بنی لیندر، امیلیو سانچز، ماری پیرس و سایر اعضا تیم فنی کنفرانس در موضوعات مختلف به تدریس می پردازند .

خبر دیگر اینکه کسری رحمانی تنیس باز 13 ساله کشورمان در ادامه حضور خود در مسابقات تور گرید A زیر14 سال آسیا در مالزی با غلبه بر حریف خود از فیلیپین به نام مارک آنتری جاراتا بانتیجه 2 بر صفر به نیمه نهایی این دوره از بازی ها راه یافت.

نماینده کشورمان فردا برای رسیدن به دیدار نهایی برابر بازیکنی از کشور میزبان بنام محمد زمان قرار خواهد گرفت.

رحمانی پیروز شده بود هفته گذشته در دیگر رویداد گرید A زیر 14 سال آسیا در ویتنام به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع بیست ویکمین کنفرانس جهانی مربیان فدراسیون جهانی تنیس و صعود رحمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بیست ویکمین کنفرانس جهانی مربیان فدراسیون جهانی تنیس و صعود رحمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید