مهاجم آرژانتینی استقلال در راه ایران تغییر مسیر داد ، اتفاق عجیب برای بلانکو!

به گزارش وبلاگ بینام، شب گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال هم که در گذشته با گوستاوو صحبت نموده بود و با پیگیری از مدیران باشگاه خواستار حضور هرچه سریع تر این بازیکن در تهران شده بود از شرایط گوستاوو ابراز بی اطلاعی کرد.

مهاجم آرژانتینی استقلال در راه ایران تغییر مسیر داد ، اتفاق عجیب برای بلانکو!

به گزارش وبلاگ بینام گوستاوو بلانکو مهاجم باتجربه آرژانتینی بازیکن مد نظر جواد نکونام است که مدیران باشگاه استقلال هم با او مذاکره کردند و به توافقات نهایی دست یافتند. مذاکرات استقلال با بلانکو تا حدی خوب پیش رفت که این بازیکن با انتشار ویدئویی از خود در صفحه شخصی اش گفت به زودی به تهران می آید و به جمع شاگردان نکونام اضافه می گردد.

اگرچه از باشگاه استقلال خبر می رسد که اقدامات اداری برای صدور ویزا این بازی آرژانتینی اجرا شده و حتی بلیت سفر به تهران نیز تهیه شده اما مدیران باشگاه هیچ جزییاتی درباره شرایط حضور او در ایران اعلام ننموده اند.

شب گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال هم که در گذشته با گوستاوو صحبت نموده بود و با پیگیری از مدیران باشگاه خواستار حضور هرچه سریع تر این بازیکن در تهران شده بود، از شرایط گوستاوو ابراز بی اطلاعی کرد. نکونام گفت: هیچ اطلاعاتی از گوستاوو بلانکو ندارم؛ نمی دانم، چه بگویم. هرچقدر شما اطلاع دارید، من هم اطلاع دارم.

موضوعی که درباره بلانکو وجود دارد، سفر کوتاه مدت او به ترکیه بود. این بازیکن آرژانتینی هفته گذشته از اسپانیا راهی ترکیه شد و دو روز هم در استانبول ماند تا از آنجا راهی تهران گردد اما این اتفاق برایش رخ نداد تا دوباره راهی اسپانیا گردد!

حالا اگرچه خود بلانکو اعلام نموده به زودی به تهران سفر می نماید و به نوعی به حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده، اما طرفداران استقلال نگرانی هایی درباره شرایط او دارند و انتظار می رود مدیران باشگاه درباره زمان سفر او به تهران و موضوعات مربوط به عقد قرارداد و زمان حضورش در تمرینات اطلاع رسانی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهاجم آرژانتینی استقلال در راه ایران تغییر مسیر داد ، اتفاق عجیب برای بلانکو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم آرژانتینی استقلال در راه ایران تغییر مسیر داد ، اتفاق عجیب برای بلانکو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید