هنر پورشه در طراحی یکی از خاص ترین گوشی های جهان، عکس

به گزارش وبلاگ بینام، زومیت نوشت: هواوی گوشی لوکس جدیدی رونمایی نموده است که از پنل پشتی سرامیکی و سخت افزار توانمند و طراحی هیجان انگیز استفاده می نماید.

هنر پورشه در طراحی یکی از خاص ترین گوشی های جهان، عکس

هواوی سال ها با همکاری برند پورشه دیزاین (Porsche Design) مدل ویژه ای از گوشی های سری میت را روانه بازار می کرد. محصولات این خانواده معمولاً رادیکالترین طراحی ها را داشتند و بسیار جلب توجه می کردند.

همکاری هواوی و برند پورشه دیزاین سال گذشته به انتها رسید. در همین زمینه، هواوی برند اختصاصی نوی به نام آلتیمیت دیزاین (Ultimate Design) بنیان گذاری نموده است. اولین محصول این برند Mate 60 RS Ultimate Design است که طراحی مجذوب کننده و رنگ بندی هیجان انگیز دارد.

براساس صفحه گوشی نو هواوی در فروشگاه وی مال، میت 60 آر اس آلتیمیت دیزاین در زمینه مشخصات فنی هیچ تفاوتی با میت 60 پرو پلاس ندارد. بدین ترتیب، با دستگاهی طرفیم که از نمایشگر 6.82 اینچی LTPO OLED و پردازنده کرین 9000s و باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی استفاده می نماید. گوشی نو هواوی به سه دوربین با حسگرهای 48، 48 و 40 مگاپیکسلی مجهز است.

گوشی هواوی Mate 60 RS Ultimate Design پنل پشتی سرامیکی دارد و جزیره دوربینش از طراحی هشت وجهی استفاده می نماید. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی و قرمز روانه بازار چین گردد.

قیمت گوشی هواوی Mate 60 RS Ultimate Design در کانفیگ پایه مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 11٬999 یوان (1٬641 دلار) است. قیمت گوشی یادشده در کانفیگ مجهز به 16 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره سازی به 12٬999 یوان (1٬778) دلار می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "هنر پورشه در طراحی یکی از خاص ترین گوشی های جهان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر پورشه در طراحی یکی از خاص ترین گوشی های جهان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید