خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: بزرگنمایی مسائل هنر نیست

به گزارش وبلاگ بینام، بوشهر- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: در این استان بحران نداریم بلکه مشکل داریم پس مسائل را با بزرگنمایی تبدیل به بحران و فاجعه نکنیم .

خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: بزرگنمایی مسائل هنر نیست

به گزارش وبلاگ بینام، محمد تقی ایرانی چهارشنبه شب در نشست با فعالان اجتماعی شهرستان بوشهر اضافه نمود: هرچند بعضی از دلسوزان این استان نگران هستند اما وضع ما در بوشهر بد نیست، آسمان آبی است و مردم با فرهنگ هستند؛ در گفتمان و محاورات خود برای اینکه سهم بیشتری بگیریم ضعف ها را عظیم و مسائل خود را لاینحل جلوه ندهیم.

وی یادآورشد: امنیت، احترام، وفاق و همدلی در استان از جمله ویژگی های مردم استان بوشهر است و باید به این امنیت و وحدت در راستای حل مسائل یاری کرد.

ایرانی با اشاره به کارهای صورت گرفته در بخش هنر در استان بوشهر اضافه نمود: کارهایی که در حوزه هنر انجام می گردد همواره با موانع فرهنگی و بسیاری از بحث ها روبرو است اما دولت برای صندلی هنرمندان می ایستد و برای حفظ این صندلی حتی تیر و ترکش هم می خورد.

وی اظهار کرد: مهمترین مشکل ما امروز ناهماهنگی بین دستگاه ها و موازی کاری فراوان است پس باید مراقب بود چون دیگران ما را می بینند.

معاون استاندار بوشهر اضافه نمود: ملت ایران از دیکتاتوری، استبداد و نگاه های بالا به پایین دوره حکومت ستم شاهی پهلوی عبور کردند و رسیدیم به اینکه مردم، شریف و عظیموار و ولی نعمت ما مسئولان هستند پس باید این جهت را برای بهتر شدن ادامه داد.

وی اعلام کرد: ملت ایران برای رسیدن به دموکراسی و مردم سالاری هزینه های سنگینی پرداخت کردند و در این شرایط نیز چاره ای جز ایستادن پای این اصل ندارند و اگر رای و اراده ملت معین نماینده است، این ملت باید پای رای خود بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید نمود: مردم در بعضی از انتخاب ها به طور مثال در فوتبال از پیروزی تیم مورد علاقه خود شادمان می شوند حتی اگر این پیروزی برای آنها هیچ نفعی هم نداشته باشد اما عده ای قرار گذاشتند همواره رو در روی مردم این حس پیروزی را تبدیل به شکست نمایند و این مطالبه بر حق مردم را تبدیل به مانع نمایند تا دیده شوند.

وی با اشاره به بعضی تخلف های انتخاباتی از جمله توزیع کالاهای اساسی و یا خریدن رای مردم در زمان انتخابات گفت: عده ای دوست دارند به این شیوه با ملت رفتار نمایند و نگاه حاکمیتی مردم را به 200 هزار تومان بفروشند.

ایرانی اضافه نمود: در بعضی از انتخابات ها بعضی از افراد به شیوه های مختلفی به شعور مردم توهین می نمایند این درحالی است که رای ملت تضمین نماینده آینده فرزندان ما است.

وی اعلام کرد: رای سالم هزینه دارد و برای رسیدن به آزادی و توسعه راهی جز عبور از صندوق های رای نداریم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید براینکه مسئولان با سلامت نفس کار و زندگی می نمایند و همجنس مردم هستند گفت: دولت های ما سالم هستند و آنهایی که به اعتماد مردم و بیت المال خیانت کردند و به عبارتی دزدهایی که از بیت المال بردند و اعتماد مردم را خدشه دار کردند بروند پاسخ دهند.

ایرانی تاکید نمود: ملت ایران ملتی هستند که محبت را به جهان آموزش دادند و دردمندان را زیر چتر خود گرفتند و با توجه به تحریم های ظالمانه در این شرایط بحرانی مالی اگر به درد هم نرسیم کسی نیست که به درد مردم برسد پس باید سنگ شکیبا هم باشیم.

وی یادآور شد: ملت ایران همواره درد و مشکل آنها مشترک بوده و اگر امروز برای حفظ سلامتی هم نباید دور هم جمع شویم اما دورادور باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

ایرانی اضافه نمود: افراد توانمند امکان مدیریت خود را دارند اما ما باید بعد از اینکه مسئول خانواده شهدا و ایثارگران باشیم باید استاندار و فرماندار ضعیفان باشیم چون نگاه ما نگاهی مدنی است .

فرماندار بوشهر گفت: امروز عده ای بدون توجه به شرایط تحریم و مسائل ناشی از آن به دولت حمله می نمایند و گاهی وقت ها این حمله ها خارج از انصاف است

عباس جمشیدی اضافه نمود: ضروری است در دهه مبارک فجر خدمات نظام گفته و در این دوران باید وظیفه خود نسبت به نظام را به انجام برسانیم.

وی تاکید نمود: ممکن است دولت اشکال هایی داشته باشد ولی به این معنی نیست که همه خوبی ها را باید کنار گذاشت و تنها به اشکالات پرداخته گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: بزرگنمایی مسائل هنر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: بزرگنمایی مسائل هنر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید