امیرعبداللهیان پس از سفر به قطر و عمان وارد کویت شد

به گزارش وبلاگ بینام، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس و پس از سفر به قطر و عمان، وارد کویت شد.

امیرعبداللهیان پس از سفر به قطر و عمان وارد کویت شد

به گزارش وبلاگ بینام، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی سیاسی و در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس و پس از سفر به قطر و عمان وارد کویت شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال شیخ سالم عبدالله الصباح وزیر خارجه کویت نهاده شد.

این نخستین سفر امیرعبداللهیان به کویت پس از تصدی وزارت امور خارجه است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت دوم فروردین 1402 در مورد روند مناسبات دوجانبه و بعضی مسائل منطقه ای تلفنی گفت وگو و گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در سفر به قطر و عمان با مقامات عالیرتبه این کشورها ملاقات و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به رایزنی پرداخت.

امیرعبداللهیان بامداد سه شنبه 30 خرداد و در بدو ورود به دوحه در توئیتر درباره این سفر نوشت: استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.

وی با ذکر این نکته که همسایگان ایران از ظرفیت مالی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند، گفت: در راستای بسط بیشتر روابط و پیگیری مصوبات سفرهای دوجانبه قبلی مقامات عالی، امروز راهی قطر و عمان شدم.

منبع: همشهری آنلاین

به "امیرعبداللهیان پس از سفر به قطر و عمان وارد کویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان پس از سفر به قطر و عمان وارد کویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید