والیبال

عطایی: بی شک به المپیک خواهیم رفت!

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان: بی شک به المپیک خواهیم رفت. با اضافه شدن بازیکنانی مثل میلاد عبادی پور و بچه هایی که مصدومیتشان به حداقل می رسد، می توانیم در المپیک آینده حضور داشته باشیم.

17 تیر 1402

فدراسیون والیبال به بدسرپرست ها پیوست!

قضیه بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، مدت هاست که در بین اهالی ورزش و به خصوص والیبال مطرح است و تا شب گذشته آنقدر تکراری شده بود که یک شوخی رایج با او به حساب می آمد.

23 آذر 1401

نمایندگان والیبال مازندران در پی کشیدن ترمز خودروسازان

نمایندگان والیبال مازندران در هفته هشتم لیگ برتر ، امروز به مصاف خودروسازان می روند.

18 آبان 1401

سرویس های دیوانه کننده امین اسماعیل نژاد در تقابل با لهستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورزش سه، تیم ملی والیبال ایران بعد از ثبت 4 پیروزی و 4 شکست در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ ملت ها دیشب پا به هفته سوم مسابقات گذاشت. شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند، اما هرچه گذشت سرو قامتان ایران...

2 مرداد 1401

کاپیتان های پرسپولیس به علت مسائل انضباطی خط خوردند!

یحیی گل محمدی عصر امروز بعد از اینکه متوجه شد روز گذشته سید جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی بدون هماهنگی با کادرفنی در مجموعه ورزشی سید جلال حسینی با علیرضا بیرانوند به بازی والیبال مشغول شده اند، آنها را از فهرست بازی فردا مقابل شهر خودرو خط زد.

17 تیر 1401

کمپرسور باد لاستیک خودرو که پاوربانک هم است!

پنچر شدن تایر خودرو و کم باد شدن آن یکی از معضلاتی است که در حین رانندگی رخ می دهد. کمپرسور های هوا برای باد کردن لاستیک های ماشین معمولا توانایی باد کردن چندین لاستیک را ندارند و ممکن است برای باد کردن لاستیک دوچرخه و یا توپ والیبال خود نیاز به تهیه یک...

12 خرداد 1401

پیکانی ها صاحب مجموعه ای مشابه پِک شدند

باشگاه پیکان اقدام به ساخت مرکزی نموده که به ارتقای عملکرد ورزشکاران ارتباط دارد و حالا این مرکز به مرحله بهره برداری رسیده است.

28 بهمن 1400

والیبال ایران بهتر از این می گردد

بعضی کارشناسان والیبال معتقدند نتایج تیم ملی ایران همواره یک نمودار معین دارد. این نمودار را هر سال روی نمودار سال قبل بگذارید انگار از روی هم کشیده شده اند. فقط ممکن است نوک نتیجه گیری نمودار کمی بالا و پایین تر از دوره قبل یا دوره بعد باشد.

17 تیر 1400

خبرنگاران فزونی پیکان در لیگ والیبال زنان

تهران- خبرنگاران- تیم پیکان امروز در دیدارهای هفته دوم گروه ب لیگ برتر والیبال زنان به برتری برابر خجسته اسلامشهر دست یافت.

4 بهمن 1399

مدیرعامل مس: تا خاتمه آبان ورزشگاه شهدای مس به بهره برداری می رسد، کار غیرممکن را ممکن کردیم

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: با توجه به پیش بینی اجرا شده و حمایت شرکت مس، استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان تا پایان آبان ماه به بهره برداری کامل می رسد.

22 آبان 1399

المپیکی های ایران تا کی در خواب می مانند، 11 ماه و یک نگرانی

خبرنگاران - گروه ورزش: اگر کرونایی وجود نداشت و پایِ تغییرات فراگیر و اجباری این ویروس به میان نمی آمد امروز پرونده سی و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی بسته شده بود و حتی نیم نگاه خیلی از کشورهای حرفه ای و پیشرفته به دوره آینده المپیک شده بود اما...

17 مهر 1399

احکام 8 ورزشکار متخلف دوپینگ صادر شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، اسامی هشت ورزشکار متخلف دوپینگ را که تمام مراحل مدیریت نتایج آن ها در این ستاد سپری و حکم قطعی درباره آنها صادره شده است را خاطرنشان کرد.

20 شهریور 1399

سهمیه های ایران در پارالمپیک 2020 توکیو به 59 رسید

در فاصله 284 روز تا آغاز بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، کشورمان پیروز به کسب 59 سهمیه شده است.

18 دی 1398

تیم ملی والیبال با 19 بازیکن استارت می زند

ایگور کولاکوویچ، 19 بازیکن را برای شرکت در اردوی جدید تیم ملی والیبال جهت حضور در انتخابی مسابقات جهانی والیبال دعوت کرد.

17 دی 1398