سرویس های دیوانه کننده امین اسماعیل نژاد در تقابل با لهستان

به گزارش وبلاگ بینام و به نقل از ورزش سه، تیم ملی والیبال ایران بعد از ثبت 4 پیروزی و 4 شکست در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ ملت ها دیشب پا به هفته سوم مسابقات گذاشت. شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند، اما هرچه گذشت سرو قامتان ایران عملکرد بهتری از خود ارائه دادند و ما را به آینده امیدوار کردند. در هفته دوم رقابت ها اگرچه شکست ناامید کننده ای ایران مقابل بلغارستان تجربه کردیم، اما پیروزی برابر کانادا و البته آمریکا باعث شد که همه چیز امیدوار کننده به نظر برسد. از طرف دیگر در مسابقه ای که به برزیل باختیم نیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادیم.

سرویس های دیوانه کننده امین اسماعیل نژاد در تقابل با لهستان

بدون شک ستاره اول ایران در دو هفته ابتدایی لیگ ملت ها کسی نبود جز امین اسماعیل نژاد. بازیکنی که با عملکرد درخشان خود در لیگ نگاه بهروز عطایی را به خود جلب کرد و در همان هفته اول مسابقات نیز توانست خود را به ترکیب آغاز کننده ایران تحمیل کند.

اما می توان اوج کار امین اسماعیل نژاد را بازی دیشب مقابل لهستان دانست. جایی که تیم ملی والیبال ایران پیروز شد در یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد تا در هفته سوم آغاز شگفت انگیزی را آن هم با پیروزی مقابل تیم پرستاره لهستان تجربه نموده باشیم.

تمام بازیکنان ایران در مسابقه دیشب عملکرد کم نقص و فوق العاده ای از خود ارائه دادند، اما باز هم این امین اسماعیل نژاد بود که با نمایش درخشان خود نشان داد که یک فوق ستاره نه تنها در والیبال ایران و آسیا بلکه در والیبال جهان ظهور نموده است.

اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس نهاده شد. اسماعیل نژاد با سرویس های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود پیروز شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد معین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگویم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره نو والیبال ایران آسیا و جهانست.

منبع: فرارو

به "سرویس های دیوانه کننده امین اسماعیل نژاد در تقابل با لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس های دیوانه کننده امین اسماعیل نژاد در تقابل با لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید