وزنه برداری

با این 6 ورزش کلسترول خون خود را پایین بیاورید

اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش LDL در خون می گردد. این نوع از کلسترول با بیماری های قلبی ارتباط مستقیم دارد که می توانند سلامت بدن را به خطر اندازند.

13 شهریور 1402

اولین حضور همزمان خواهران دوقلوی وزنه بردار در آسیا

غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلویی هستند که نامشان با وزنه برداری زنان گره خورده و همواره پای ثابت اردو های تیم ملی بوده اند.

7 مرداد 1402

نصیرشلال: در بازی های آسیایی هانگژو در 7 وزن شرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ورزشکارانمان در این زمان کوتاه توانستند تمام انرژی و مهارت خود را به کار گیرند و با انگیزه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و ورزشکاران در بیشتر اوزان پیروز به ثبت رکورد شدند و حاصل تلاششان 2 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز بود....

27 اردیبهشت 1402

سلیمی:دنبال کسب آرا هستم تا مدافع حقوق ایران باشم

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری گفت: کمیسیون ورزشکاران اهمیت بالایی دارد و با کسب آراء آن در پی دفاع از حقوق ایران هست

18 مهر 1401

ادامه فعالیت های وزنه برداری بانوان همچنان بدون نایب رئیس

باوجود گذشت چندین ماه از استعفای نایب رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری، همچنان حکم نایب رئیسی برای هیچ بانوی دیگری صادر نشده است.

30 دی 1400

احکام 8 ورزشکار متخلف دوپینگ صادر شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، اسامی هشت ورزشکار متخلف دوپینگ را که تمام مراحل مدیریت نتایج آن ها در این ستاد سپری و حکم قطعی درباره آنها صادره شده است را خاطرنشان کرد.

20 شهریور 1399

اوضاع اقتصادی هیئت وزنه برداری اصفهان حال و روز خوبی ندارد

دبیر هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: اوضاع اقتصادی هیئت وزنه برداری استان اصفهان با وجود فعالیت قهرمان المپیک، دنیا و آسیا مناسب نیست.

16 فروردین 1399

سهمیه های ایران در پارالمپیک 2020 توکیو به 59 رسید

در فاصله 284 روز تا آغاز بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، کشورمان پیروز به کسب 59 سهمیه شده است.

18 دی 1398