نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بینام، محمد بیطرفان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، عنوان نمود: هفت نشست برای این هفته پیش بینی شده است و افتتاحیه آن همزمان با چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد

وی اضافه کرد: نخستین نشست علمی و تخصصی با عنوان حکمرانی و سیاستگذاری در صنعت چاپ، تجارب و آموزه ها یکشنبه 5 شهریور و دومین نشست علمی و تخصصی نقش شرکت های دانش بنیان در تاب آوری صنعت چاپ دوشنبه 6 شهریور برگزار خواهد شد.

بیطرفان با اشاره به نشست های سوم و چهارم این هفته، شرح داد: نشست های علمی و تخصصی صنعت چاپ، صنایع فرهنگی و خلاق سه شنبه 7 شهریور و هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت چاپ، فرصت ها و چالش ها نیز برای چهارشنبه 8 شهریور پیش بینی شده است.

به گفته وی، پنجشنبه 9 شهریور نیز نشست علمی و تخصصی درگاه ملی مجوزها، دستگاه ها و تشکل های صنفی چاپ با حضور جمعی از متخصصان و مسئولان برگزار می گردد.

بیطرفان بعلاوه از برگزاری دو نشست علمی و تخصصی در روزهای آدینه و شنبه دهم و یازدهم شهریور اطلاع داد و گفت: دو نشست پایانی این هفته نیز صنعت چاپ، حلقه مفقوده برنامه پنج ساله هفتم توسعه و نقش تشکل های علمی، پارک های علم و فناوری و انستیتو تخصصی چاپ و بسته بندی در تحول صنعت چاپ هستند.

به گزارش ایبنا، نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار صنعت چاپ، صنعت فناور از 5 تا 11 شهریورماه با مشارکت، تعامل، همکاری و حضور تشکل های صنفی سراسر کشور، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، استادان دانشگاه، نخبگان و پژوهشگران، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران خانواده بزرگ صنعت راهبردی چاپ کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید