شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!، عکس

به گزارش وبلاگ بینام، برند MSO، از تم رنگی تازهی با نام Spectrum برای مک لارن 750S رونمایی کرد.این تم به بخش شخصی سازی این برند اجازه می دهد تا تکنیک های تازه رنگ آمیزی را به نمایش بگذارد.

شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!، عکس

امیرمسعود عابدین: در این حالت، بدنه دارای امواج آبی در کناره های سوپراسپرت است.

تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوارهایی بر روی بدنه خودرو است.علاوه بر رنگ های آبی، مک لارن میخواهد نسخه های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد.این شرکت باید رنگ های جدیدی را فرموله کند که رنگ های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.

MSO بعلاوه قسمت زیرین بال عقب را با رنگ متضاد ارائه می دهد.

  • جدیدترین نسل پرادو رونمایی شد/تویوتا، هواداران لندکروزر پرادو را سر ذوق نیاورد!/عکس

  • خودروهای آینده این شکلی خواهند بود/ عکس

مک لارن 750S در آوریل 2023، به عنوان جانشین 720S معرفی گردید.این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو است که 740 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.یک گیربکس هفت سرعته قدرت را به چرخ های عقب راهنمایی می نماید.

این مشخصات به نسخه کوپه و کانورتیبل 750S اجازه می دهد در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.مدل کوپه در 7.2 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد و نوع سقف باز، با رسیدن به این سرعت در 7.3 ثانیه کمی نمایدتر است.هر دو دارای حداکثر سرعت 331 کیلومتر بر ساعت هستند.

کابین 750S دارای روکش استاندارد آلکانترا است.چرم ناپا هم گزینه ای دیگر است.سرنشینان روی صندلی های فیبر کربنی می نشینند که 17 کیلوگرم سبک تر از صندلی های 720S هستند.

کوپه 750S از 331240 دلار در ایالات متحده آغاز می گردد که شامل هزینه 7240 دلاری هم می گردد.نسخه اسپایدر قیمت پایه را به 352240 دلار می رساند.این شرکت قیمتی برای این گزینه رنگی اعلام نکرده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ بینام مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید