سوپرطرفدار مسی؛ پسری نابینا که با فوتبال زندگی می نماید

به گزارش وبلاگ بینام، سوپرطرفدار مسی؛ پسری نابینا که با فوتبال زندگی می نماید

سوپرطرفدار مسی؛ پسری نابینا که با فوتبال زندگی می نماید

ویدئویی از لحظه تکان دهنده ای که یک طرفدار نابینای آرژانتین، گل لیونل مسی در مقابل مکزیک را پس از تعقیب دست های پدرش روی تخته بازی جشن می گیرد در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

به گزارش وبلاگ بینام، این ویدئوی تماشایی نشان می دهدکه چگونه قدرت فوتبال حتی کسانی را که نمی توانند اسطوره های خود را در جام جهانی ببینند به حرکت در می آورد.

لیونل مسی گل اول را در حالی به ثمر رساند که آرژانتین 2-0 مکزیک را شکست داد. در ویدئویی که بیش از 266 هزار بار در اینستاگرام لایک شده است، پدری دیده می گردد که با پسر 12 ساله نابینای خود از ملاقات مکزیک و آرژانتین صحبت می نماید.

سباستین فیلورامو، اینفلوئنسر ونزوئلایی، لحظه حضور مسی در کانون توجهات جام جهانی را به وسیله تخته بازی و با یاری دستان پدرش تجربه کرد.

وقتی مسی گل زد، او غرق در شادی شد و حتی به عنوان بخشی از جشن های بعدی کلاه خود را از سر برداشت.

به زبان اسپانیایی، عنوان ویدئو به این توضیح بود: برای زندگی کردن در شور و شوق فوتبال، تماشا آن ضروری نیست. از مسی سپاسگزارم که این لحظات خاص را به من داد. من اینگونه با گل مسی مقابل مکزیک زندگی کردم. از شما ممنونم leomessi@ ما را وادار کنید در این لحظات خاص زندگی کنیم شما برترین هستید!

بسیار از کاربران در شبکه های اجتماعی از محبت و حمایت پدر و بعلاوه نحوه درخشان شدن چهره سباستین از شادی هنگام گلزنی فوق ستاره آرژانتین متاثر شده اند.

این پسر اهل شهر بارکیسیمتو در استان لارای ونزوئلا که بدون توانایی تماشا به جهان آمد، نابینا است. شبکیه چشم او به علت تاثیر میزان زیاد اکسیژن از بین رفته است. سباستین و خانواده اش مسی را دوست دارند و برای برد هیجان زده بودند. سباستین فریاد می زند مسی برنده شد! من آن را می دانستم!

منبع: فرارو

به "سوپرطرفدار مسی؛ پسری نابینا که با فوتبال زندگی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرطرفدار مسی؛ پسری نابینا که با فوتبال زندگی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید