داشتن پوست و موی زیبا با تخم مرغ

به گزارش وبلاگ بینام، شما می توانید از تخم مرغ برای مراقبت از مو و پوست خود بهره ببرید و از تاثیر شگفت انگیز آن حیرت زده شوید.

داشتن پوست و موی زیبا با تخم مرغ

داشتن پوست و موی زیبا با تخم مرغ را در برنامه خود جای دهید. شما می توانید تخم مرغ را مستقیماً روی پوست و موهای خود بمالید تا به شما یاری کند پوستی شفاف و موهایی زیبا و قوی داشته باشید. سفیده تخم مرغ روی پوست و زرده روی مو استفاده می گردد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پوست و موی زیبا با تخم مرغ

چند ماسک فوق العاده با تخم مرغ به شما آموزش می دهیم.

ماسک تخم مرغ برای پوست

سفیده تخم مرغ و آب لیمو را امتحان کنید

سفیده تخم مرغ وقتی با آب لیمو ترکیب گردد خوب عمل می نماید. آب لیمو می تواند به شل شدن سلول های مرده پوست که سپس به تخم مرغ می چسبند و شسته می شوند، یاری کند. با جداکردن سه تخم مرغ آغاز کنید به طوری که سه سفیده را در یک کاسه قرار دهید.

تقریباً یک قاشق غذاخوری آب لیمو را به سفیده تخم مرغ اضافه کنید. سفیده ها و آب لیمو را با همزن بزنید تا مخلوطی کف آلود به دست آورید که اوج خود را نشان دهد. پس از شستن و خشک کردن صورت و دست ها، مخلوط را بادقت به صورت خود بمالید.

بگذارید حدود پانزده دقیقه خشک گردد و سپس با آب گرم بشویید

سفیده تخم مرغ و آووکادو

صورت خود را خشک کنید و سپس از یک مرطوب کننده بهره ببرید. سفیده تخم مرغ و آووکادو را با هم ترکیب کنید. برای تغییر دیگری در ماسک سفیده تخم مرغ، می توانید آووکادو، عسل و شیر را اضافه کنید. آووکادو سرشار از ویتامین هایی است که می تواند به افزایش درخشش سالم پوست شما یاری کند. یک چهارم آووکادو را له کنید و با سفیده تخم مرغ زده شده مخلوط کنید.

سپس یک قاشق چایخوری شیر و یک قاشق چایخوری عسل اضافه کنید. آن را کاملاً با هم مخلوط کنید تا یک ماده صاف داشته باشید. آن را روی صورت تمیز و خشک بمالید و بگذارید حدود پانزده دقیقه بماند و سپس به آرامی با آب گرم بشویید. این ماسک احتمالاً به میزان سایر ماسک های سفیده تخم مرغ پوست شما را خشک و سفت نمی نماید.

ماسک تخم مرغ برای مو

از ماسک زرده تخم مرغ برای موهای خود بهره ببرید. زرده تخم مرغ می تواند روی موهای خشک و آسیب دیده معجزه کند و به شما یاری کند موهایی قوی، نرم و ابریشمی داشته باشید. چندین تنوع و مواد مختلف وجود دارد که می توانید برای درمان موهای خود به زرده تخم مرغ اضافه کنید، اما می توانید از زرده تخم مرغ به تنهایی نیز بهره ببرید.

بسته به اندازه موهایتان، چند زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کنید تا کرم رنگ گردد. روغن تخم مرغ یک راه عالی دیگر برای دریافت تمام ریزمغذی های زرده تخم مرغ بدون بوی تخم مرغ در موهای شما است.

زرده ها را به طور سخاوتمندانه به موها و پوست سرخود بمالید و اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند و سپس آن را به خوبی با آب سرد بشویید. تصور می گردد که این درمان یک مرطوب کننده مؤثر برای موهای شما باشد و اگر به طور منظم تکرار گردد، راه خوبی برای مقابله با موهای نازک است.

یشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با نعنا پوست خود را روشن کنید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "داشتن پوست و موی زیبا با تخم مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن پوست و موی زیبا با تخم مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید