تیم ملی فوتسال زنان در انزوا نهاده شد، تکلیف سرمربی معین گردد

به گزارش وبلاگ بینام، فرزانه توسلی در مصاحبه با خبرنگاران درباره آینده نامعلوم تیم ملی فوتسال زنان گفت: شرایط بسیار بد است و شرایط تیم ملی و سرمربی آن معلوم نیست. حدود سه سال می گذرد که خبری از برنامه ریز معین در فوتسال زنان نیست. ای کاش هرچه زودتر تکلیف روشن گردد.

تیم ملی فوتسال زنان در انزوا نهاده شد، تکلیف سرمربی معین گردد

دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان با اشاره بهبود شرایط فوتبال ادامه داد: برای نخستین بار پرواز اختصاصی به تیم فوتبال زنان داده شد. توجه ویژه به فوتبال بانوان اجرا شده است و امیدوارم در فوتسال هم شرایط تغییر کند.

وی درباره دلایل کم توجهی به فوتسال یادآور شد: متاسفانه یکی از دلایل مهم کرونا بود که باعث لغو رقابت های بین المللی شد. اما الان نمی دانم چرا توجهی به فوتسال نمی گردد؟ اگر برنامه دچار تغییر نگردد، طبق تقویم AFC اسفند ماه باید در بازی های داخل سالن شرکت کنیم و شهریورماه سال آینده هم در مسابقات جام ملت ها. زمان زیادی باقی نمانده است و هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی تعیین نیست.

توسلی در مورد اینکه آیا درخواستی از رئیس فدراسیون داشته اند؟ گفت: خیر؛ نتوانستیم با آقای عزیزی خادم صحبت کنیم. قرار بود با بعضی از بزرگان تیم دیداری با عزیزی خادم داشته باشیم اما اتفاقاتی پیش آمد که نشد.

ملی پوش فوتسال زنان با اشاره به درخواست هایشان از فدراسیون اعلام نمود: امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه تری به فوتسال داشته باشد. تیم فوتسال زنان افتخارات خوبی کسب نموده است و دو دوره قهرمان آسیا شد. اما فعلا دو پله در رنکینگ جهانی سقوط و به رده هفتم رفتیم که عدم برگزاری مسابقات از دلایل آن بود. امیدوارم فدراسیون شخص ارجح را برای راهنمایی تیم ملی انتخاب کند.

توسلی به کار مثبت فدراسیون در آغاز اشاره نمود و اضافه کرد: در ابتدای حضور عزیزی خادم و شهره موسوی در فدراسیون، پاداش های تیم فوتسال زنان پرداخت شد و تصورمان این بود اتفاقات بهتری در ادامه رخ دهد اما به انزوا رفتیم. قطعا اگر تکلیف سرمربی تعیین گردد شرایط بهتر و برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

دروازه بان فوتسال زنان در سرانجام گفت: چه در بخش مردان و زنان فوتسال، افرادی در راس کار هستند که همه یک خانواده هستیم. نتایج تیم فوتسال مردان در رقابت های جهانی نتیجه عدم توجهات بود. نسل طلایی فوتسال زنان شاید فقط یک دوره دیگر بتوانند در مسابقات شرکت کند و امیدوارم هرچه سریع تر شرایط بهتر گردد تا مثل گذشته افتخار آفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی فوتسال زنان در انزوا نهاده شد، تکلیف سرمربی معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال زنان در انزوا نهاده شد، تکلیف سرمربی معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید