تقدیر از کتابداران برتر جذب خیرین در رزمایش جهادی 2020

به گزارش وبلاگ بینام در همدان، سید علی اصغر طباطبایی در شورای اداری کتابخانه های عمومی شهرستان همدان ضمن آنالیز مصوبات جلسه قبل، شرایط و عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان از ابتدای سال 1402، آنالیز و نقاط ضعف و قوت نیز واکاوی شد.

تقدیر از کتابداران برتر جذب خیرین در رزمایش جهادی 2020

وی اظهار کرد: در آنالیز کارکرد سه ماهه فصل بهار کتابخانه های استان، به وسیله کارشناسان امور کتابخانه های استان، خوشبختانه شهرستان همدان در میانگین شاخص های عضویت، امانت و ثبت کتاب در شرایط بسیار خوبی واقع شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همدان بعلاوه در مورد دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 7 هزار و 151 شرکت نماینده تا نیمه شهریورماه اعلام کرد: شهرستان همدان بالاترین آمار استان را دارد که نشان از کوشش و زحمات همکاران کتابخانه های عمومی شهرستان در این راستاست.

کارشناس فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی استان همدان نیز در این نشست، عملکرد فعالیت های فرهنگی کتابخانه های شهرستان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار داد و گفت: با عنایت به در پیش بودن ایام بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب و برگزاری آئین تجلیل از کتابداران و خادمان عرصه فرهنگ؛ همچون سنوات گذشته فعالیت های ثبت شده فرهنگی و ترویجی کتابداران و کتابخانه ها در سامانه فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از ملاک های مهم و تاثیرگذار در ارزیابی عملکرد و شناسایی افراد برتر مورد سنجش و آنالیز قرار می گیرد.

معصومه معظمی توضیح داد: به همین دلیل تا انتها شهریور امسال امکان تکمیل فرآیند فعالیت هایی که به مرحله انتها فرآیند نرسیده در سامانه فراهم شده، بنابراین همکاران کتابدار طی مدت زمان مذکور، نسبت به ثبت فعالیت های فرهنگی خود در این سامانه اقدام نمایند.

وی بعلاوه بر پیش بینی برنامه های مناسبتی تقویمی، بارگزاری فعالیت فرهنگی کتابخانه های در فضای مجازی، ثبت و ارسال برنامه های دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سامانه جشنواره با توجه فرصت محدود به جای مانده از این جشنواره و مشارکت اعضا کتابخانه ها و کتابداران در جشنواره هدهد سفید نیز تاکید نمود.

در انتها از کتابدارانی که در رزمایش جهادی 2020 محلات کم برخوردار حضور فعال داشتند و بعلاوه کتابدارانی که در جذب یاری های خیرین به کتابخانه های عمومی شهرستان کوشش کردند، تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تقدیر از کتابداران برتر جذب خیرین در رزمایش جهادی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از کتابداران برتر جذب خیرین در رزمایش جهادی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید