حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران TITE

به گزارش وبلاگ بینام، ایران به خاطر داشتن شرایط اقلیمی، تاریخ و فرهنگ غنی شرایط ایده آلی برای جذب جهانگرد داخلی و خارجی را دارد و به همین منظور در چند سال اخیر، بهمن ماه شاهد برگزاری یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادها به نام نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته تهران هستیم. رسپینا24، به عنوان یکی از برندهای نام آشنا و فعالان حوزه جهانگردی، سال جاری نیز مانند سالهای گذشته این فرصت را غنیمت شمرده و یکی از غرفه دارن اصلی آن به شمار میرود. در ادامه نگاهی به دوازدهمین نمایشگاه جهانگردی تهران و حضور رسپینا24 در آن خواهیم داشت.

حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران TITE

معرفی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

در دنیایی که نقش صادرات نفتی در اقتصاد کشورهای مختلف در حال کمرنگ شدن می باشد و جایگاه خودش را به گردشگری و جذب جهانگرد می دهد، ایران نیز با داشتن شرایط مطلوب جغرافیایی و فرهنگی، رشد چشمگیری در این زمینه داشته است. برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در سالهای گذشته، برای تجمیع نیروهای فعال در این حوزه و برداشتن گام های پیروز برای پیشبرد اهداف بلند مدت، یک فرصت ویژه می باشد که به شدت مورد توجه مردم و برندهای معروف گردشگری قرار گرفته است. از جمله اهداف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· معرفی پتانسیل های گردشگری و هتل داری کشور

· آنالیز و شناسایی نقاط قوت و ضعف در حوزه گردشگری و ترغیب فعالان صنعت گردشگری و سازمان های مربوطه به ورود و توسعه فعالیت در این عرصه

· فراهم کردن شرایط و بسترهای لازم برای جذب جهانگرد به داخل کشور و برطرف مسائل موجود در این زمینه

· ایجاد فرهنگ جذب توریسم و ارتقا جایگاه ایران از نظر گردشگری

حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

تجربه حضور بسیار پیروز رسپینا24 در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران باعث شد تا سال جاری نیز به عنوان یکی از نام آشناترین برندهای این حوزه و در کنار سایر فعالان گردشگری گرد هم بیاییم. رسپینا24، به عنوان یکی از فعالان حوزه گردشگری الکترونیک خدمات متنوعی را ارائه می دهد که عبارتند از:

· خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

· خرید بلیط قطار و اتوبوس

· خرید آنلاین تورهای داخلی و خارجی

· رزرو هتل داخلی و خارجی

· استرداد آنلاین انواع بلیط

گفتنی است که تمام خدمات ذکر شده به وسیله وب سایت و بعلاوه اپلیکیشن اندورید و ios رسپینا24 در اختیار همراهان و مسافران عزیز قرار گرفته است و همگی و تیم پشتیبانی 24 ساعته، همواره همراه و جوابگوی سوالات کاربران گرامی می باشد.

قرار گرفتن در کنار سایر فعالان حوزه گردشگری الکترونیک، برقراری ارتباط و گفتگو و توسعه اهداف و معرفی جایگاه و دستاوردهای خود، از جمله اهداف حضور رسپینا24 در این نمایشگاه می باشد.

برنامه های ویژه رسپینا24 در TITE

یکی از برترین تجربیات و برنامه های رسپینا24 در دوره های گذشته این نمایشگاه، برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایزی مانند بلیط هواپیما خارجی و تورهای داخلی به بازدیدکنندگان غرفه بود. مدیریت و تیم رسپینا24 مانند دوره های گذشته برنامه های ویژه ای را در این زمینه ارائه خواهند داد و پیشنهاد می کنیم، حضور در این غرفه را از دست ندهید.

زمان برگزاری دوزاهمین نمایشگاه گردشگری تهران

تیم رسپینا24، سال جاری از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه در سالن 41، بخش استان خراسان رضوی، منتظر حضور گرم و پرمهر شما عزیزان می باشد.

و در سرانجام امیدواریم، برگزاری این نمایشگاه و رویدادهای مشابه، بتواند کشور عزیزمان ایران را به جایگاه خوبی در جذب جهانگرد راهنمایی کند. با رسپینا24، روی زمین نمی مانید.

منبع: همگردی

به "حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران TITE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران TITE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید