آسیبی که بیرانوند به پرسپولیس زد برگردد هم جبران نمی گردد؛ او آماتور رفتار کرد ، قهرمانی را زهر طرفداران کردند

به گزارش وبلاگ بینام، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدام علیرضا بیرانوند خیلی آماتور بود و ضربه ای که او به طرفداران زد غیر قابل جبران است.

آسیبی که بیرانوند به پرسپولیس زد برگردد هم جبران نمی گردد؛ او آماتور رفتار کرد ، قهرمانی را زهر طرفداران کردند

به گزارش وبلاگ بینام، سهراب انتظاری در خصوص اظهاراتش مبنی بر اینکه نمی توان از بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس خرده گرفت، گفت: اصلا چنین صحبتی انجام ندادم. متاسفانه خبر جدایی بیرانوند شوکه کننده بود و با شرایطی که حال حاضر وجود دارد، قهرمانی را زهر طرفداران کردند. مگر می شود که بازیکنی که قرارداد داشته و بالای 90 درصد پول گرفته، برود و قراردادش را فسخ کند؟ مگر می شود که چنین اتفاقی رخ دهد؟ فوتبال ما با این اتفاقات از حرفه ای بودن خیلی فاصله گرفته است.

پیشکسوت سرخپوشان اضافه نمود: نمی دانم مقصر کیست، اما ساختار فوتبال ما مشکل دارد. چه ایرادی داشت که بازیکنان تیم را قهرمان، پولشان را کامل می گرفتند و با خیال راحت به تعطیلات می رفتند. این متاسفانه به ساختار فوتبال ما باز می شود.

انتظاری در خصوص جدایی بیرانوند تاکید نمود: متاسفانه حرکت بیرانوند خیلی آماتور بود. او بازیکنی است که فوتبال اروپا را دیده و می داند که هیچ کجا پرسپولیس نمی شود. واقعا این شرایط جای تاسف دارد.

پیشکسوت سرخپوشان خاطر نشان کرد: معتقدم آسیبی که بیرانوند به تیم و طرفداران وارد کرد، حتی اگر برشود هم غیر قابل جبران است. این طرفدار مگر چیزی جز عشق از پرسپولیس بدست می آورد. متاسفانه قهرمانی را زهر آنها کردند. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود اما پرسپولیس از هر نامی بزرگ تر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آسیبی که بیرانوند به پرسپولیس زد برگردد هم جبران نمی گردد؛ او آماتور رفتار کرد ، قهرمانی را زهر طرفداران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیبی که بیرانوند به پرسپولیس زد برگردد هم جبران نمی گردد؛ او آماتور رفتار کرد ، قهرمانی را زهر طرفداران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید