3 اتفاق عجیب و غریب در استقلال

به گزارش وبلاگ بینام، خبرنگاران: استقلال باید فردا چهارشنبه به مصاف فجرسپاسی برود و برای حفظ صدرنشینی مبارزه کند. این تیم که تا کنون با اختلاف 3 امتیاز در مقایسه با پرسپولیس صدرنشین است می داند بیش از هر زمان دیگری احتیاج به برد در بازی های لیگ دارد.

3 اتفاق عجیب و غریب در استقلال

به گزارش وبلاگ بینام، با وجود قرار گرفتن در چنین شرایطی، استقلال و فرهاد مجیدی روز های خوبی را سپری نمی نمایند. مهمترین مسئله این روز های استقلال سرباز شدن دو مدافع میانی و کلیدی آن ها یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند است. استقلالی ها می گویند در کوشش برای به تعویق انداختن سربازی این دو هستند، ولی ظاهرا کار سختی برای محقق کردن چنین موردی دارند.

به همین دلیل، شایعه استعفای فرهاد مجیدی هم به گوش رسیده است؛ همین دیروز بود که شایعه شد فرهاد مجیدی به مسئولان باشگاه استقلال هشدار داده اگر نتوانند مانع از سربازی رفتن این دو مدافع شوند، حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیست و از سمتش استعفا خواهد نمود. در کنار این موارد، اما رفتار کاپیتان این تیم یعنی وریا غفوری هم جنجالی شده است. وریا وقتی متوجه می گردد دوباره در ترکیب اصلی استقلال جایی ندارد عصبانی شده و تمرین تیم را ترک می نماید که این کار با واکنش فرهاد مجیدی روبرو و عنوان شده او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشته شده است.

3 اتفاق عجیب و غریب در استقلال آنهم در فاصله 24 ساعت، باعث شده تا فعلا آرامش از اردوی استقلال رخت بسته و جایش را به بحران ناخواسته دهد.

منبع: فرارو

به "3 اتفاق عجیب و غریب در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 اتفاق عجیب و غریب در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید