2 بازیکن نقش اول استقلال و پرسپولیس در دربی هستند ، سپاهان نه، پیروز دربی قهرمان می گردد

به گزارش وبلاگ بینام، هافبک سابق استقلال و پرسپولیس می گوید تیم های قعرنشین احتمالا از سپاهان امتیاز خواهند گرفت.

2 بازیکن نقش اول استقلال و پرسپولیس در دربی هستند ، سپاهان نه، پیروز دربی قهرمان می گردد

به گزارش وبلاگ بینام بهزاد داداش زاده درباره برگزاری ملاقات دربی صدم بین استقلال و پرسپولیس، گفت: همواره بازی های دربی را مساوی پیش بینی می کردم، اما برای نخستین بار اتفاقی افتاده است که باید یک تیم از این ملاقات برنده بیرون بیایید، چون تساوی به سود هیچ کدام از تیم ها نیست. هرکدام از تیم ها ببرند، حدود 90 درصد قهرمان خواهند شد. اگر دربی مساوی گردد، سپاهان قهرمان خواهد شد. گلرها در این ملاقات نقش معین نماینده ای خواهند داشت چون اگر خطوط دفاعی و هافبک اشتباه نمایند، دروازه بان در آخرین نقطه جور سایر بازیکنان را خواهد کشید. خطوط حمله هر دو تیم زهردار هستند و هر تیمی اشتباه کند بازی را از دست خواهد داد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه دربی فردا بسیار حساس تر از بازی های قبلی دو تیم است، بیان کرد: دربی همواره بازی حساسی برای قهرمانی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است و برای اولین بار در نخستین دوره لیگ برتر در سال 1381 و آخرین بازی مسابقات، استقلال در انزلی با ملوان و پرسپولیس در تهران با فجرسپاسی بازی کردند. استقلال با یک مساوی قهرمان می شد و پرسپولیس کمترین شانس را برای قهرمانی داشت. حتی جام را به انزلی بردند، اما استقلال باخت و پرسپولیس در دقایق آخر به پیروزی رسید و جام اولین دوره لیگ برتر را فتح کرد. اما ملاقات روز سوم اردیبهشت ماه پرسپولیس و استقلال به مراتب حساس تر از بازی های قبلی دو تیم است.

*تفکرات فنی گل محمدی با ساپینتو بسیار فرق دارد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سپاهان هم کار سختی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، توضیح داد: سپاهان مقابل تیم هایی که بسته بازی می نمایند و نسبت به تیم های بالای جدول ضعیف تر هستند، خوب نتیجه نمی گیرد و به مشکل برمی خورد. در حالی که همواره مقابل تیم های خوب، فوتبال تهاجمی و با انگیزه ای را ارائه می نماید و درصد پیروزی اش بیشتر است. سپاهان در 4 هفته به جای مانده با تیم های ملوان، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان بازی دارد که این تیم ها برای بقا می جنگند و هرطور شده سعی می نمایند تا حداقل امتیاز را از سپاهان بگیرند و امکان دارد که سپاهان امتیاز از دست بدهد.

وی در خصوص اینکه تفکرات فنی گل محمدی با ساپینتو بسیار فرق دارد، تاکید نمود: سرمربیان استقلال و پرسپولیس تفکرات متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. ساپینتو مربی پرشور و هیجانی است ولی گل محمدی فردی آرام در کنار زمین است که مطمئناً رفتار آنها در طول بازی روی بازیکنان شان تاثیر مثبت و منفی خواهد گذاشت. مربیان باید برای این ملاقات حساس و مهم از بازیکنان دربی باز استفاده نمایند و تجربه بالای بازیکنان به تیم برنده یاری خواهد نمود. در هر دو تیم بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند که سیدحسین حسینی، مهدی قایدی، محمد محبی و آرش رضاوند در استقلال و علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری در پرسپولیس تاثیرگذارتر خواهند بود.

*اشتباهات داوری در این فصل خیلی زیاد بوده

داداش زاده در خاتمه اعلام نمود: در این فصل مسابقات لیگ برتر اشتباهات داوری خیلی زیاد بود و تمام تیم ها از قضاوت داوران بازی ها شکایت داشتند. کمیته داوران باید برترین تیم داوری را انتخاب کند و امیدوارم پیروز باشند، چون بازی مهمی برای هر دو تیم در راه قهرمانی است و مدت ها بعد از این بازی هم عواقب بدی را برای داور به همراه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "2 بازیکن نقش اول استقلال و پرسپولیس در دربی هستند ، سپاهان نه، پیروز دربی قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن نقش اول استقلال و پرسپولیس در دربی هستند ، سپاهان نه، پیروز دربی قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید