هیچ مساله ای نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد

به گزارش وبلاگ بینام، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، هیچ مساله ای نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد.

هیچ مساله ای نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد

محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه آنالیز شرایط و ایمن سازی بازار بزرگ تهران که در استانداری تهران برگزار گردید، گفت: باتوجه به تاکیدات مکرر رئیس جمهور و وزیر کشور همه باید کوشش کنیم برای مقابله با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت، ایمنی لازم در بازار بزرگ تهران فراهم گردد. وزیر کشور در همین زمینه چندین دفعه از بازار بزرگ تهران بازدید کردند و نظرات کسبه و متولیان بازار را در مورد شرایط و ایمنی بازار دریافت کردند.

نامی با بیان اینکه مشکل عمده بازار بزرگ تهران کنار هم قرار گرفتن توزیع و فراوری اجناس در محل بازار است، گفت: فراوری باید از بازار دور و به شهرکهای صنعتی منتقل گردد. جلسات بسیاری در گذشته برای ساماندهی بازار برگزار گردیده اما اکنون وزیر کشور مصمم است تا شرایط بازار سریعا مشخص تکلیف گردد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل کمیته های تخصصی برای حل مشکل بازار بزرگ تهران خبرداد و گفت: این کمیته ها آنالیز های تخصصی خود را در زمینه های مختلف بازار انجام خواهند داد تا بتوانیم با استفاده از این طرح ها وارد عمل شویم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میراث فرهنگی مورد احترام همه است اما باید مدنظر داشت در مکانی که ایمنی در خطر است میراث فرهنگی و اوقاف نمی توانند مانع باشند، زیرا با به خطر افتادن جان افراد روبرو هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه 15 روز آینده جلسه ای با حضور وزیر کشور برای ساماندهی شرایط بازار بزرگ تهران برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه نتیجه آنالیز های تخصصی ارائه خواهد شد تا برنامه ها برای برطرف مسائل بازار به مرحله اجرا برسد.

منبع: همگردی

به "هیچ مساله ای نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مساله ای نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید