نمایشگاه برگزیدگان ورکشاپ گونئی در قاب عکس شهرستان شبستر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ بینام، خبرنگاران/آذربایجان شرقی تور عکاسی یک روزه با عنوان گونئی در قاب عکس به همت انجمن فیلم و عکس شبستر و با همکاری فرمانداری، بخشداری ،شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور جمعی از عکاسان آذربایجان شرقی و شهرستان برگزار گردید.

نمایشگاه برگزیدگان ورکشاپ گونئی در قاب عکس شهرستان شبستر برگزار گردید

در این تور یکروزه عکاسی که بیست و هفتم آبان ماه سال جاری با حضور 40 نفر عکاس استانی و شهرستانی برگزار گردید، شرکت کنندگان در سه گروه جداگانه، ظرفیت های فرهنگی،تاریخی و طبیعی و منطقه ها کمتر شناخته شده شبستر را به تصویر کشیدند.

پس از اتمام تور، 195 عکس از 23 هنرمند عکاس برای شرکت در مسابقه مربوط به آن با عنوان گونئی در قاب عکس ارسال شد؛ در آنالیز های اولیه 35 اثر به علت رعایت نکردن قوانین جشنواره حذف شدند و 20 اثر انتخابی با داوری اساتید این حوزه به نمایشگاه عکس راه یافت.

در مرحله نهایی این مسابقه هنری نیز در مراسمی که در سالن مقبره شیخ محمود شبستری با حضور فرماندار شبستر و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید، از نفرات برگزیده با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

اسامی نفرات برگزیده مسابقه عکاسی گونئی ئدر قاب عکس به توضیح زیر است:

نفراول: اصغر فاضلی از بخش تسوج

نفر دوم: مهدی طباطبایی از بخش صوفیان

نفر سوم: سیده مریم یوسفی(عکاس ایرنا) از بخش تسوج

نفر چهارم: امین رنجبین-بخش شبستر

به گزارش وبلاگ بینام، بعلاوه نمایشگاه عکس گروهی این مسابقه هنری از 21 تا 24 دی ماه سالجاری در نگارخانه مقبره شیخ محمود شبستری برای بازدید علاقه مندان دایر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه برگزیدگان ورکشاپ گونئی در قاب عکس شهرستان شبستر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه برگزیدگان ورکشاپ گونئی در قاب عکس شهرستان شبستر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید