مهاجرت ملی پوش پیشین تکواندو به کانادا

به گزارش وبلاگ بینام، مدال طلای مسابقات جام باشگاه های آسیا 2019، مدال طلای جام فجر 2019، مدال برنز جام ریاست فدراسیون دنیای 2019، مدال طلای تیمی جام دنیای 2017 و 2019، مدال طلای تیمی المپیاد دانشجویان دنیا 2019 و مدال طلای مسابقات هنرهای رزمی 2017 از افتخارات عرفان ناظمی است.

مهاجرت ملی پوش پیشین تکواندو به کانادا

ملی پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و میخواهد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.

به گزارش تسنیم، عرفان ناظمی ملی پوش سابق تکواندوی ایران در روزهای گذشته به کانادا مهاجرت کرد و شنیده می گردد میخواهد دوران قهرمانی خود را در این کشور دنبال کند.

عرفان ناظمی 24 ساله سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه دارد و در المپیک 2020 توکیو همراه با تیم میکس کشورمان با شکست مقابل چین به مدال نقره این رقابت ها که برای اولین بار و به صورت آزمایشی برگزار گردید، دست یافت.

مدال طلای مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2019، مدال طلای جام فجر در سال 2019، مدال برنز جام ریاست فدراسیون دنیای در سال 2019، مدال طلای تیمی جام دنیای در سال های 2017 و 2019، مدال طلای تیمی المپیاد دانشجویان دنیا در سال 2019 و مدال طلای مسابقات هنرهای رزمی در سال 2017 از افتخارات این ملی پوش سابق تکواندوی ایران است.

ناظمی در مسابقات دنیای 2019 منچستر نیز در ترکیب تیم کشورمان قرار داشت، اما به علت صادر نشدن ویزا سفر به انگلیس همراه با میرهاشم حسینی از حضور در این مسابقات بازماند.

در سالیان گذشته تکواندوکارانی چون میلاد بیگی، پیغام قبادی، مهدی خدابخشی، فرزاد ذوالقدری و ... مهاجرت و برای کشورهای دیگر مبارزه کردند.

منبع: عصر ایران

به "مهاجرت ملی پوش پیشین تکواندو به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت ملی پوش پیشین تکواندو به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید