مدیرعامل مس: تا خاتمه آبان ورزشگاه شهدای مس به بهره برداری می رسد، کار غیرممکن را ممکن کردیم

به گزارش وبلاگ بینام، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: با توجه به پیش بینی اجرا شده و حمایت شرکت مس، استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان تا پایان آبان ماه به بهره برداری کامل می رسد.

مدیرعامل مس: تا خاتمه آبان ورزشگاه شهدای مس به بهره برداری می رسد، کار غیرممکن را ممکن کردیم

به گزارش وبلاگ بینام، مجید زیندینی در یک نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به لطف خدا و کوشش سرمربی و بازیکنان توانستیم کار غیرممکن را که نزدیک به 14 سال بود که در رفسنجان اتفاق نیفتاده بود، ممکن کنیم و فکر می کنم خود ما نیز صعود به لیگ برتر را درک ننموده ایم. سبک و سیاق لیگ برتر با همه لیگ هایی که بازی نموده ایم متفاوت است و سخت افزار و ساختار مربوط به خود را لازم دارد.

او ادامه داد: به لطف پشتیبانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در حال بهسازی و اصلاح استادیوم شماره 2 شهدای مس هستیم و از روزی که مسابقات لیگ یک تمام شده است شبانه روز کار می کنیم که استادیوم را به لیگ برتر برسانیم.

زیندینی با بیان این که نزدیک به 8 تا 10 سال بود که در استادیوم شهدای مس کاری انجام نشده بود، گفت: با ورود بنده به باشگاه ابتدا برنامه ریزی برای ساخت و تکمیل این استادیوم انجام شد که با توجه به پیش بینی اجرا شده و حمایت شرکت مس، استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان تا سرانجام آبان ماه به بهره برداری کامل می رسد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم مسابقات خود را در رفسنجان برگزار کنیم در حال اصلاحاتی در استادیوم شماره دو هستیم که فدراسیون فوتبال ما را ملزم به انجام آن نموده است، سعی کردیم سخت افزار و زیرساخت استادیوم و زمین های چمن را ترمیم کنیم. برنامه ریزی برای ایجاد 4 زمین چمن دیگر در استادیوم شماره یک را انجام دادیم که طبق پیش بینی ها تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.

زیندینی بیان نمود: با توجه به صعود تیم بسکتبال مس رفسنجان از لیگ یک به سوپرلیگ و همچنین صعود تیم والیبال از لیگ دسته دو به دسته اول، قهرمانی بانوان در لیگ فوتسال بانوان در لیگ برتر و صعود به مسابقات آسیایی، احداث یک سالن چندمنظوره را در دست اقدام داریم که از ماه آینده کلنگ احداث آن به زمین زده می شود و تا خرداد سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره زیر ساخت های باشگاه مس گفت: در زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری، کشتی و حتی ورزش های بومی و زورخانه ای ورود نموده ایم و بخشی از این ورزش ها در مجموعه ریاست جمهوری با اصلاح و تجهیز چند مکان، انجام خواهیم داد و برنامه ریزی برای میزبانی از مسابقات ورزش های زورخانه ای را نیز انجام داده ایم.

زیندینی بیان کرد: در امسال برنامه ریزی شده که تیم فوتبال مس رفسنجان ثباتی در لیگ برتر داشته باشد و برای سالهای آینده و برنامه بلندمدت 3 تا 5 ساله سعی می کنیم سهمیه آسیایی را بدست بیاوریم و حتی به قهرمانی نیز فکر می کنیم.

به گفته وی، ساختار باشگاه در رده ها، پایه ها و تیم اصلی به نحوی چیدمان شده که در سال های آینده بتوانیم از محل فروش بازیکن نیز درآمدزایی نیز داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: کارنامه باشگاه در رده های سنی به لحاظ کمی خوب بوده اما به لحاظ کیفی با کمبودهایی روبرو بوده ایم؛ بنابراین سعی نموده ایم با استفاده از نیروهای کارآمد و کاردان در رده های پایه و آموزشگاهک طوری برنامه ریزی کنیم که بازیکنان خوبی داشته باشیم و استعدادیابی کنیم و بازیکنانی که مستعد هستند به طور ویژه پرورش دهیم.

زینیدینی افزود: در بخش نیروی انسانی سعی نموده ایم در همه ابعاد تیم داشته باشیم که شامل تیم رسانه، تیم فنی، تیم آموزشگاه و تیم فرهنگی داشته باشیم تا در سطوح و رده های مختلف خدمات رسانی کنیم. عملکرد ما سبب ماندگاری ما در سال های آینده است که بخش اعظم این ماندگاری بستگی به ساختار باشگاه بازمی شود نه ماندگاری در لیگ برتر.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شرح داد: ما زیرساخت نداریم و حتی اگر بتوانیم موافقت هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس را اخذ کنیم برنامه ریزی کردیم تا یک مجموعه هتل در استادیوم احداث کنیم که پیش بینی احداث آن یک و نیم سال است.

زیندینی در ادامه گفت: مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس بیش از 5 تا 7 تیم در سطح بالای کشور دارد که والیبال، دوچرخه سواری، کشتی، کاراته، فوتسال آقایان و بانوان هستند و احتیاج بود تیم رسانه ای باشگاه تقویت شود.

وی در مورد تغییرات در مدیر رسانه ای تیم فوتبال مس رفسنجان شرح داد: آقای امیر عبداللهی مدیر رسانه ای باشگاه در صندلی خود می ماند و آقای بهنام مددی به عنوان مدیر رسانه ای تیم لیگ رجحان صنعت مس رفسنجان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان از افزایش بودجه باشگاه اطلاع داد و گفت: اما بودجه ما نسبت به تیم های هم رده ما کمتر است اما در مورد قرارداد بازیکنان انصاف و تعادل را رعایت کردیم و اختلاف چندانی در بین مبلغ قرارداد بازیکنان ما نیست.

زیندینی با اشاره به اینکه از زمان راه یابی تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر نگاه مدیران مس به تیم ما تغییر نموده و حمایت های مادی و معنوی از تیم بیشتر شده، اظهار کرد: قبلا که تیم مس رفسنجان در حاشیه بود این نگاه مدیران عوض شده است به طوری که هم در افزایش بودجه هم در تسریع در ساخت استادیوم شهدای صنعت مس این تغییر نگاه محسوس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرعامل مس: تا خاتمه آبان ورزشگاه شهدای مس به بهره برداری می رسد، کار غیرممکن را ممکن کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل مس: تا خاتمه آبان ورزشگاه شهدای مس به بهره برداری می رسد، کار غیرممکن را ممکن کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید