محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو F4 در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ بینام، شیائومی اوایل تابستان سال جاری از گوشی پوکو F4 رونمایی کرد که توانسته در بازار کشورهای مختلف مورد توجه گسترده ای قرار بگیرد. این گوشی که از ویژگی های جذابی بهره می برد، در بازار ایران هم با قیمت مناسبی به فروش می رسد و در ادامه به محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F4 در فروشگاه خبرنگاران می پردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو F4 در خبرنگاران

فهرست محتوا

مشخصات گوشی شیائومی پوکو F4

قاب های محافظ پوکو F4

کاور بادیگارد مدل BatMan

کاور سامورایی مدل Uflax

کاور سامورایی مدل Scaly

کاور سامورایی مدل AF

کاور سامورایی مدل Specter

کاور سامورایی مدل ARC

کیف کلاسوری نیلکین مدل Qin Pro Leather

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield pro

محافظ های نمایشگر پوکو F4

محافظ صفحه نمایش شیشه ای ایرگلوری مدل SuperD

محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SP Airbag Glass

محافظ لنز دوربین پوکو F4

محافظ لنز دوربین ژینوس مدل LFUL

شارژرهای پوکو F4

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-ED 67

شارژر دیواری 90 وات راو پاور مدل RP-PC128

سخن پایانی

مشخصات گوشی شیائومی پوکو F4

این گوشی از پنل پشتی شیشه ای بهره می برد و با توجه به اینکه از گواهی IP53 پشتیبانی می نماید، تا حدی در برابر نفوذ قطرات آب می تواند از خود مقاومت نشان دهد. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر 6.67 اینچی هستیم که مبتنی بر پنل AMOLED است و رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر به 1300 نیت می رسد و بنابراین زیر نور خورشید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. بر روی این نمایشگر شیشه محافظ گوریلا گلس 5 تعبیه شده است.

قلب تپنده آن اسنپدراگون 870 است که این یعنی از این نظر تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. در ماژول دوربین در کنار دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، از دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. ضمناً نباید دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. انرژی پوکو F4 از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 67 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

11,999,000 تومان

مشاهده و خرید

قاب های محافظ پوکو F4

کاور بادیگارد مدل BatMan

برند بادیگارد کاورهای باکیفیتی را برای گوشی های مختلف فراوری می نماید و به همین دلیل این مدل توانسته به فهرست پرفروش ترین لوازم جانبی پوکو F4 در وبلاگ بینام راه پیدا کند. در همان نگاه اول طراحی خاص این قاب توجه را جلب می نماید و در عین حال مقاومت بالایی را برای گوشی به ارمغان می آورد. همانطور که می توانید ببینید، از این کاور می توانید به عنوان استند گوشی هم استفاده کنید تا برای کارهایی مانند بازی کردن و فیلم دیدن کردن با تجربه بهتری روبرو شوید. ضمناً نباید بخش مغناطیسی قرار گرفته در مرکز پنل پشتی را از قلم بیندازیم که این یعنی به راحتی می توانید آن را به هولدر ماشین وصل کنید. اگر نگرانی زیادی بابت آسیب رسیدن به دوربین ها دارید، می توانید از درب کشویی مربوط به ماژول دوربین استفاده کنید. این قاب در رنگ های متنوع به فروش می رسد و با توجه به سلیقه خود می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

کاور بادیگارد مدل BatMan مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco F4 / K40s

125,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل Uflax

قاب های سیلیکونی هواداران زیادی دارند ولی معمولا از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین آن ها دیده نمی گردد. این نوع قاب ها به لطف نرمی و انعطاف پذیری که ارائه می دهند، حس خوبی به کاربران منتقل می نمایند و از سوی دیگر می توانند به خوبی از گوشی محافظت نمایند. اما مهم ترین تفاوت کاور سامورایی مدل Uflax با دیگر مدل های موجود در بازار، طراحی خاص پنل پشتی آن است که بافت خاصی دارد و در لبه های کناری هم از بافت متفاوتی استفاده شده است. این قاب در رنگ های متنوع به فروش می رسد که همگی مات هستند و به همین دلیل لازم نیست نگران جذب اثر انگشت باشید. از سوی دیگر باید به برش دقیق مکان های مربوط به پورت ها و حفره ها اشاره کنیم که برای دسترسی به آن ها مسئله ای ایجاد نمی نمایند. در بخش داخلی یک بافت پارچه ای قرار گرفته تا هم گوشی به محکمی درون قاب قرار بگیرد و هم اینکه هیچ خط و خشی بر روی بدنه ایجاد نگردد.

کاور سامورایی مدل Uflax مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

9 %

145,000

132,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل Scaly

بعضی کاربران صرفا در پی قاب هایی هستند که جلوی بروز خط و خش روی بدنه را بگیرند و مقاومت در برابر ضربات برای آن ها اهمیت زیادی ندارد. قاب های بسیار سبک و باریک مورد توجه این دسته از کاربران قرار می گیرند و کاور سامورایی مدل Scaly هم از همین دسته قاب ها محسوب می گردد. این کاور از پلاستیک سخت ساخته شده و به همین دلیل برای استفاده از آن باید کمی مراقب باشید. بعلاوه به لطف بافت خاصی که دارد، وقتی آن را در دست می گیرید حس خوبی به شما منتقل می نماید. البته همانطور که گفتیم این کاور اصلا مناسب حفاظت در برابر ضربات نیست ولی به خوبی در برابر خط و خش محافظت می نماید.

کاور سامورایی مدل Scaly مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

9 %

99,000

89,900 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل AF

این قاب در عین حال که نرم است، مقاومت بسیار بالایی ارائه می نماید. برای این قاب از ماده TPU استفاده شده که دوام خوبی دارد و تا مدت ها بدون نگرانی بابت آسیب رسیدن به گوشی می توانید از آن استفاده کنید. بعضی قاب ها بعد از مدتی استفاده شکل و شمایل خود را از دست می دهند و حتی بعضی از آن ها در بخش هایی از بدنه دچار رنگ پریدگی می شوند. ولی کاور سامورایی مدل AF چنین مسئله ای ندارد. به لطف برآمدگی های دور لنز گوشی و همینطور اطراف نمایشگر، در صورتی که گوشی از دستتان به زمین بیفتد، احتمال آسیب رسیدن به بخش های مختلف آن کاهش پیدا می نماید. این قاب در حال حاضر در رنگ های مشکی و سرمه ای در وبلاگ بینام به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل AF مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

8 %

140,000

129,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل Specter

در صورتی که به استفاده از کاورهای شفاف علاقه ای ندارید ولی از سوی دیگر می خواهید تا حدی از طراحی پنل پشتی گوشی را نشان دهید، بهتر است از قاب های دارای پنل پشتی مات استفاده کنید. کاور سامورایی مدل Specter یکی از برترین قاب ها با پنل پشتی مات محسوب می گردد. اول از همه باید بگوییم که پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین دلیل با قاب انعطاف پذیری سروکار ندارید. ضمناً باید به برآمدگی اطراف نمایشگر اشاره کنیم که این یعنی در صورتی که گوشی از سمت لبه های نمایشگر به زمین بیفتد، اندازه آسیب وارد شده بسیار کم خواهد بود. بعلاوه به لطف همین مات بودن پنل پشتی، وقتی گوشی را در دست می گیرید، حس خوبی به شما منتقل می گردد و بعلاوه لازم نیست نگران جذب اثر انگشت بر روی کاور باشید. در نهایت نباید وزن بسیار پایین آن را از قلم بیندازیم.

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

17 %

165,000

137,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل ARC

در همان نگاه اول، این کاور از محافظت بالا در برابر ضربات خبر می دهد. تمام لبه های این قاب با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر می گیرد که به لطف انعطاف پذیر بودن لبه ها، به راحتی می توانید گوشی را درون قاب قرار دهید یا اینکه قاب را از گوشی جدا کنید. بعلاوه انعطاف پذیری دور کاور باعث میشد در صورت سقوط گوشی روی زمین شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نگردد. در پنل پشتی آن شاهد یک حلقه نگه دارنده هستیم که هم می توانید انگشت خود را درون آن قرار دهید یا اینکه به عنوان استند از این حلقه استفاده کنید. در مرکز پنل پشتی آهنربای باکیفیتی تعبیه شده که به همین دلیل با خیال راحت می توانید گوشی را به هولدر ماشین وصل کنید.

کاور سامورایی مدل ARC مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

23 %

155,000

119,000 تومان

مشاهده و خرید

کیف کلاسوری نیلکین مدل Qin Pro Leather

بعضی کاربران که به شدت نگران آسیب رسیدن به گوشی خود هستند، به جای استفاده از کاورهای معمولی، به بهره گیری از کیف کلاسوری روی می آورند. این نوع کیف ها به طور کامل از دور تا دور گوشی محافظت می نمایند و بنابراین حتی اگر گوشی از سمت نمایشگر به زمین بیفتد، دچار هیچ آسیبی نمی گردد. این کیف از چرم مصنوعی و پلاستیک سخت ساخته شده و چرم مصنوعی موردنظر بافت فوق العاده و مجذوب کنندهی دارد. با توجه به اینکه این محصول در رنگ های متنوعی به فروش می رسد، با توجه به سلیقه خود می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. بعلاوه باید به محافظ کشویی دوربین هم اشاره کنیم که این یعنی حتی به دوربین هم هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. به همین دلیل این کیف کلاسوری یکی از برترین لوازم جانبی پوکو F4 برای کاربران به شمار میرود.

کیف کلاسوری نیلکین مدل Qin Pro Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S /Poco F4 5G

371,500 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

برند نیلکین نیازی به معرفی ندارد و کاورهای بسیار مجذوب کننده و مقاومی را برای انواع و اقسام گوشی ها فراوری می نماید که این قاب ها معمولا با قیمت بالایی در بازار فروخته می شوند. این قاب هم از درب کشویی برای ماژول دوربین بهره می برد و بنابراین زمانی که در پی عکاسی و فیلمبرداری نیستید، می توانید این درب کشویی را در جلوی ماژول دوربین قرار دهید تا در صورت وارد شدن ضربه؛ آسیبی به آن نرسد. بعلاوه پنل پشتی آن هم بافت خاصی دارد و به همین دلیل زمانی که قاب را لمس می کنید، حس خوبی به شما منتقل می نماید.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40S / Poco F4 5G

402,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield pro

در نهایت باید به یکی از محبوب ترین کاور های نیلکین بپردازیم که وزن و ضخامت بسیار کمی دارد و از پلاستیک سخت ساخته شده است. به علت همین عدم انعطاف پذیری، باید با دقت گوشی را درون آن قرار دهید و برای جدا کردن هم اگر مراقب نباشید، ممکن است بخشی از قاب بشکند. اما با وجود ضخامت و وزن پایین، به خوبی در برابر ضربات از گوشی محافظت می نماید. نقاط برجسته روی قاب علاوه بر عدم جذب لک باعث می گردد اصطکاک کافی در دستان کاربر فراهم گردد و از نشستن گرد و غبار، سایش، لغزیدن، لیز خوردن و افتادن گوشی ممانعت به عمل می آورد. بنابراین اگر در پی یک قاب سبک و باریک با مقاومت بسیار بالا هستید، خرید این قاب را توصیه می کنیم که البته به هیچ عنوان قاب مقرون به صرفه قیمتی محسوب نمی گردد.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi k40s/ Poco F4 5G

343,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ های نمایشگر پوکو F4

محافظ صفحه نمایش شیشه ای ایرگلوری مدل SuperD

با توجه به اینکه نمایشگر گوشی حساس ترین بخش در برابر ضربات محسوب می گردد، در نتیجه بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از یک گلس محافظ برای نمایشگر گوشی استفاده نمایند. این گلس محافظ با پوشش کامل نمایشگر گوشی، از آن در برابر ضربات و خط و خش به خوبی محافظت می نماید. بعلاوه نصب و جداسازی آن هم به راحتی صورت می گیرد. اگر هم نگران کاهش قدرت تاچ نمایشگر و کاهش کیفیت هستید، خوشبختانه این مدل در این زمینه مسئله ای ایجاد نمی نماید. بنابراین اگر در پی یک گلس محافظ باکیفیت برای نمایشگر پوکو F4 هستید، این محصول که یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی برای این گوشی است، می تواند به خوبی نیازهای شما را رفع کند.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای ایرگلوری مدل SuperD مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro / Note 10 Pro Max / Note 11 Pro 4G / 5G / K40 / K50 / Mi 11i / Poco F3 / F4 / X4 Pro 5G / Mi 11X Pro

مشاهده کالا

محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SP Airbag Glass

اگر برای گلس محافظ نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، این محصول را توصیه می کنیم که با قیمت مناسب به فروش می رسد. ساختار شفاف روی سطح این گلس در برابر جذب اثر انگشت و چربی مقاوم است به طوری که بعد از نصب گلس هیچ گونه تفاوتی در شفافیت صفحه نمایش ایجاد نمی گردد. بعلاوه باید به برش های دقیق آن هم اشاره کنیم و در این زمینه هم لازم نیست نگران باشید.

محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SP Airbag Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی POCO F3 / F4 / X4 GT

مشاهده کالا

محافظ لنز دوربین پوکو F4

محافظ لنز دوربین ژینوس مدل LFUL

در کنار گلس محافظ نمایشگر، بعضی کاربران برای محکم کاری از محافظ لنز دوربین هم استفاده می نمایند. با توجه به اینکه در سال های اخیر برجستگی ماژول دوربین بسیار بیشتر شده، به همین دلیل در صورت وارد شدن ضربه به بدنه گوشی، احتمال آسیب به ماژول دوربین هم بسیار زیاد است. بنابراین با استفاده از محافظ لنز دوربین نه تنها جلوی ایجاد خط و خش را می گیرید، بلکه خیالتان بابت آسیب ندیدن ماژول دوربین هم راحت تر می گردد. به همین دلیل این محصول در فهرست پرفروش ترین لوازم جانبی پوکو F4 دیده می گردد.

محافظ لنز دوربین ژینوس مدل LFUL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco F4

مشاهده کالا

شارژرهای پوکو F4

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-ED 67

همانطور که در ابتدای این مطلب نوشتیم، گوشی پوکو F4 از شارژ 67 واتی پشتیبانی می نماید که خوشبختانه همراه با شارژر 67 واتی راهی بازار شده است. اما در هر صورت اگر این شارژر را از دست داده اید، طبیعتا بهتر است شارژر 67 واتی شیائومی را بخرید که بالاترین سرعت ممکن را برای گوشی شما به ارمغان می آورد.

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-ED 67

380,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر دیواری 90 وات راو پاور مدل RP-PC128

کمپانی راو پاور، یکی از شرکت های مطرح در فراوری انواع کابل و شارژر دیواری باکیفیت است؛ شارژر دیواری راو پاور مدل RP-PC128 نمونه ای از این شارژرهاست که با داشتن دو پورت، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برایتان فراهم نموده است. این محصول به همراه یک عدد کابل USB-C به فروش می رسد. این شارژر حداکثر سرعت 90 وات را ارائه می دهد که طبیعتا پوکو F4 نمی تواند از تمام این سرعت بهره ببرد. اما به لطف همین سرعت بالا، برای لپ تاپ های سازگار با فناوری شارژ PD هم می توانید از این شارژر استفاده کنید.

شارژر دیواری 90 وات راو پاور مدل RP-PC128 به همراه کابل USB-C

1,100,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F4 پرداختیم. اگر این گوشی را در اختیار دارید، به نظر شما کدام یک از این محصولات ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو F4 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو F4 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید