فریدونی: انتخاب داوران نتیجه سوء مدیریت است، فدراسیون فوتبال پاسخ مان را نمی دهد

به گزارش وبلاگ بینام، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بارها با مسئولان فدراسیون فوتبال مکاتبه کردیم، تماس گرفتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم.

فریدونی: انتخاب داوران نتیجه سوء مدیریت است، فدراسیون فوتبال پاسخ مان را نمی دهد

به گزارش وبلاگ بینام و به نقل از باشگاه ذوب آهن اصفهان، مجتبی فریدونی با انتقاد از بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: دیگر نمی دانیم با چه زبانی و با چه کسی صحبت کنیم و صدای ما به جایی نمی رسد. بارها با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم و مکاتبه داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم و نتیجه ای در بر نداشته است.

وی اضافه نمود: داور بازی ذوب آهن مقابل تراکتور تنها دو بازی در لیگ قضاوت داشته و در چند بازی هم داور چهارم و یا داور خط دروازه بوده است، چرا باید برای چنین بازی مهم و حساسی در هفته های پایانی لیگ به میدان برود؟ نمی گوییم عمدی است، اما بی شک سوء مدیریت است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به مکاتبه با فدراسیون و سازمان لیگ در مورد بحث خریداری تجهیزات VAR گفت: هجدهم اردیبهشت ماه نامه ای به سازمان لیگ زدیم و با 3 شرکت که مورد تأیید فیفا هستند مکاتبه داشتیم و حتی راهکارهای بسیار خوبی را هم برای باشگاه هایی که از نظر اقتصادی مشکل دارند، پیدا کردیم، اما تا به امروز هیچ پاسخی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم. تا چه زمانی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم، یک تیم حداقل 50 تا 60 میلیارد هزینه می نماید و با چند سوت اشتباه تمام کوشش های آنها به هوا می رود. فدراسیون و کمیته داوران باید در این زمینه چاره اندیشی نمایند. آیا می دانند هر سوت اشتباه آنها چه هزینه ای برای کارخانه و باشگاه ذوب آهن در بردارد و برای تأمین آنها چقدر کارگران کارخانه باید کوشش نمایند؟

فریدونی اسم کرد: در این فصل بر اساس آمار و آنالیزی که داشتیم بین 12 تا 16 امتیاز از ما با توجه به اشتباهات داوری گرفته شده، اگر اینگونه نشده بود الان با خیال راحت به فکر بازی های به جامانده بودیم و شاید برای مورد دیگری در جدول می جنگیدیم نه اینکه برای سقوط نکردن بجنگیم و دلواپس سقوط به دسته یک باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم ذوب آهن باشید، چرا که صدای ما را کسی نمی شنود، با فدراسیون بارها صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فریدونی: انتخاب داوران نتیجه سوء مدیریت است، فدراسیون فوتبال پاسخ مان را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدونی: انتخاب داوران نتیجه سوء مدیریت است، فدراسیون فوتبال پاسخ مان را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید