عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان منتشر شد

به گزارش وبلاگ بینام، به گزارش خبرنگار خبرنگاراندر ایلام، انتشارات مکتب خانه کتاب عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان تالیف مینا غفوریان را منتشر کرد.

عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان منتشر شد

مؤلف در این کتاب اصول مربوط به عکاسی آنالوگ به شیوه آموزش به مخاطبان و خوانندگان انتقال دهد و مطالب و تجربیاتش را در بخش هایی چون پیشگفتار، مقدمه،انواع فیلم، مقایسه فرمت های فیلم، نمونه های دوربین، تنظیم حساسیت ها، تکنیک پایه، تکنیک های پیشرفته تر، پرتره، عکاسی خیابانی، عکاسی اکشن، عکاسی ماکرو ... با زبانی ساده و صمیمی، تنظیم و تالیف نموده است.

مولف می توانست برای انتقال بعضی از مفاهیم تخصصی و حرفه ای که مخاطب آشنایی مناسب و کاملی نداسته، را با تصاویر مناسب و گوبا همراه می کرد تا مخاطب درک بهتری از مفاهیم به دست می آورد.

وی در بخشی از پیش گفتار چنین نوشته است: بر خلاف SD یا سایر کارت های ذخیره سازی مورد استفاده در عکاسی دیجیتال،نتایج آنالوگ شما به فیلم به عنوان رسانه ذخیره سازی احتیاج دارد. این جایی است که بخشی از جذابیت عکاسی آنالوگ در آن جای دارد و جذابیت آنالوگ در سال های اخیر عکاسان بسیاری را به خوب جلب نموده است.

نشر مکتب خانه کتاب عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان، تالیف مینا غفوریان را با ویرایش نسیم میرزایی، با طرح جلدی از نسیرین میرزایی، در 500 جلد و در 68 صفحه منتشر نموده است.

مینا غفوریان علاوه بر این اثر، کتاب های هنر سنگ برای مبتدیان و رصدخانه آسمان نمای ایلام را در نشر مکتب خانه در سال 1401 چاپ و منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی آنالوگ راهنمای مبتدیان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید