صید: امیدوارم در مسابقات المپیک زمستانی نتیجه خوبی کسب کنم

به گزارش وبلاگ بینام، اسکی باز کشورمان گفت: سه دوره متوالی در مسابقات المپیک زمستانی شرکت نموده ام و امیدوارم در این دوره نتیجه خوبی کسب کنم.

صید: امیدوارم در مسابقات المپیک زمستانی نتیجه خوبی کسب کنم

وبلاگ بینام - امروز مراسم بدرقه اعضای کاروان ورزشی کشورمان به مسابقات المپیک زمستانی چین 2022 با حضور وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

سید ستار صید، اسکی باز کشورمان گفت: من تا به امروز سه دوره متوالی در مسابقات المپیک زمستانی شرکت نموده ام و در مسابقات ترکیه پیروز شدم، سهمیه حضور در مسابقات المپیک زمستانی چین را کسب کنم. من در سه مسابقه داخلی نیز نفر اول شدم و حضورم در المپیک زمستانی را قطعی کردم و امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنم.

عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در بخش آلپاین و سید ستار صید در صحرانوردی نماینده های اسکی ایران هستند.

او درباره تحریم مسابقات المپیک زمستانی چین به وسیله بعضی از کشور ها بیان کرد: سیاست هیچوقت نباید در ورزش دخالتی کند و این کار به وسیله بعضی از کشور ها اشتباه است. ما ورزشکاران برای همبستگی، دوستی و برادری در مسابقات المپیک زمستانی شرکت می کنیم.

کشور های آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلیس و ژاپن اعلام نموده اند که به علت مسائل حقوق بشری در مسابقات المپیک زمستانی چین را تحریم دیپلماتیک می نمایند، اما ورزشکاران این کشور ها در مسابقات شرکت خواهند کرد. تحریم مسابقات این کشورها واکنش شدید دولت چین را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صید: امیدوارم در مسابقات المپیک زمستانی نتیجه خوبی کسب کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صید: امیدوارم در مسابقات المپیک زمستانی نتیجه خوبی کسب کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید