شکست آمازون از علی بابا اعلام شد ، تعطیلی فعالیت های تجاری غول خرده فروشی ایالات متحده در چین

به گزارش وبلاگ بینام، شرکت آمازون اعلام نموده که به زودی تمامی فعالیت های تجاری خود در چین را تعطیل می نماید. این غول خرده فروشی ایالات متحده بیان کرد که از این پس شیوه کسب و کار خود در چین را تغییر خواهد داد.

شکست آمازون از علی بابا اعلام شد ، تعطیلی فعالیت های تجاری غول خرده فروشی ایالات متحده در چین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه آمازون رسما اعلام ننموده که کل فعالیت های خود در چین را به سرانجام می برد اما اعلام تعطیلی فعالیت های تجاری یک اعلام شکست غیر رسمی در برابر رقبای چینی محسوب می گردد.

درواقع در حال حاضر، آمازون با رقبایی مثل علی بابا و JD.com رو به رو است و در بازار خرده فروش چین تنها نیست. این روزها بسیاری از خریداران چینی به سمت خرده فروشی های بومی کوچ نموده اند و در نتیجه عرصه فعالیت برای آمازون تنگ شده است.

طبق بیانیه ای رسمی که شرکت آمازون منتشر نموده، این شرکت دیگر فعالیتی در Amazon.cn نخواهد داشت و دیگر خدمات فروش را در Amazon.cn عرضه نخواهد نمود.در بخشی از این بیانیه می خوانیم؛ طی چند سال گذشته، ما تجارت خرده فروشی آنلاین خود در چین را به طور فزاینده ای افزایش دادیم تا به فروش خود در مرزهای بین المللی بیفزاییم و در عوض شاهد پاسخ بسیار قوی از سوی مشتریان چینی هستیم. تقاضای آنها برای محصولات با کیفیت بالا و معتبر از سراسر دنیا همچنان به سرعت در حال رشد است و با توجه به حضور دنیای ما، آمازون موقعیت خوبی برای خدمت به آنها است با این وجود از این پس شاهد بعضی تغییرات خواهیم بود.

بر اساس این تغییرات مشتریان در چین همچنان قادر به خرید اقلام از ایالات متحده آمریکا، آلمان، ژاپن و بریتانیا به وسیله سایت آمازون هستند، در واقع، کسب و کار فضای ابری آمازون همچنان در چین کار خواهد نمود. آمازون از روزهای نخست آغاز فعالیت خود در چین بسیار محبوب بود چرا که سایتی بود با محصولات کاملا قانونی در چین و البته بازاری کم نظیر نیز در اختیار داشت.

منبع: انتخاب

به "شکست آمازون از علی بابا اعلام شد ، تعطیلی فعالیت های تجاری غول خرده فروشی ایالات متحده در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست آمازون از علی بابا اعلام شد ، تعطیلی فعالیت های تجاری غول خرده فروشی ایالات متحده در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید