شعر و داستان بچگانه تقدیم به بچه های خوب ایران زمین

به گزارش وبلاگ بینام به نقل از روابط عمومی سروش جدیدترین شماره از ماهنامه سروش خردسالان همراه با بخش های متنوع و گوناگون ویژه بچه ها منتشر شد.

شعر و داستان بچگانه تقدیم به بچه های خوب ایران زمین

در یکصد و یکمین شماره از این ماهنامه بخش های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به شعر، داستان، کاردستی، مطالب آموزنده و سرگرم کننده اشاره کرد.

آقا محمد شعر ویژه این شماره از ماهنامه سروش خردسالان است که توسط خاتون حسنی سروده شده است. این شعر بچه هاه به تولد حضرت محمد (ص) اشاره کرده است.

گل ها و بازی نمایشنامه ویژه این شماره از ماهنامه سروش است که توسط حسین فدایی حسین نوشته شده است. این نمایشنامه با سه شخصیت گل سفید، گل سرخ و گل آفتابگردان نوشته شده و روایتی بچه هاه از یک باغ زیبای پر گل را به تصویر کشیده است.

همچنین که پرواز کرد داستان کوتاهی بچه هاه به قلم سوزانا گرتز و ترجمه شبنم اسماعیل زاده است.

سروش برای ساخت یک کاردستی ساده از داستانی بچه هاه بهره گرفته است. قایق برگی مورچه ها به بچه ها کمک می کند تا بتوانند ضمن خوانش یک داستان، تمرین ساخت یک کاردستی را پشت سر بگذارند.

در بخش آشپزی این شماره از ماهنامه سروش خردسالان، آموزش ساخت یک خوراکی خوشمزه به نام بورانی هویج داده می شود. این خوراکی از ماست و هویج تشکیل شده و می تواند میان وعده خوبی برای روزهای پاییزی باشد.

در بخش پایانی این نشریه به حیوانات پرداخته شده و عجایب جانوری با نام خدا چی آفریده برای بچه ها و خردسالان معرفی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شعر و داستان بچگانه تقدیم به بچه های خوب ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر و داستان بچگانه تقدیم به بچه های خوب ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید