سلیمی:دنبال کسب آرا هستم تا مدافع حقوق ایران باشم

به گزارش وبلاگ بینام، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری گفت: کمیسیون ورزشکاران اهمیت بالایی دارد و با کسب آراء آن در پی دفاع از حقوق ایران هست

سلیمی:دنبال کسب آرا هستم تا مدافع حقوق ایران باشم

بهداد سلیمی نامزد کمیسیون ورزشکاران IWF که در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین حضور دارد، در مصاحبه با رادیو ورزش اظهار کرد: در حال رایزنی با مربیان و ورزشکاران تیم های مختلف کشور ها هستیم. این کمیسیون بسیار حائز اهمیت است. دنبال کسب آرا بوده تا مدافع حقوق ایران باشیم.

سلیمی درباره مسابقات وزنه برداری توضیح داد: رقابت اصلی بین ایران، ازبکستان و قزاقستان است. تیم بحرین خیلی متفاوت تر از دوره های گذشته ظاهر شده و دو قهرمان دنیا از کلمبیا را به خدمت گرفته است. چین از قبل اعلام نموده بود که حضور ندارد، اما با پنج وزنه بردار دارای شانس مدال طلا حضور پیدا نموده است.

این پیشکسوت وزنه برداری اعلام کرد: در مجموع رقابت های سخت و سنگینی داریم. تیم ازبکستان و قزاقستان هر دو جوان سازی کردند.

سلیمی اضافه نمود: مجید عسکری به علت آسیب دیدگی کشیدگی در ران پای چپ، سه هفته تمرین نکرد. با توجه به اینکه فهرست را از یک ماه قبل داده بودیم، نتوانست آن عملکردی که شایسته اش بود را به نمایش بگذارد.

وی در خاتمه گفت: تصمیم کادر فنی بر این بود در وزن 109 رسول معتمدی باشد و وزن کم نکند. وقتی وزنه برداری در حدود سه ماه قرار باشد وزن کم کند بسیار آسیب زا است. حساس ترین رقابت ها برای ما 89 کیلوگرم است. حساسیت این رقابت به علت عدم حضور تیم های ازبکستان و قزاقستان در این وزن است.

کمیسیون ورزشکاران IWF از مهمترین کمیسیون های این فدراسیون دنیای است، چراکه سه نفر از اعضای این گروه به هیات اجرایی فدراسیون دنیای راه پیدا نموده و در تصمیمات کلان این ورزش حضور موثر خواهند داشت. بعلاوه این کمیسیون سه عضو رای دهنده در کنگره IWF خواهد داشت. براساس آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، یک زن و یک مرد از هر قاره به عضویت این کمیسیون در خواهند آمد.

وبلاگ بینام ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سلیمی:دنبال کسب آرا هستم تا مدافع حقوق ایران باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی:دنبال کسب آرا هستم تا مدافع حقوق ایران باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید