سقف استادیوم درحال ساخت پردیسان قم فرو ریخت

به گزارش وبلاگ بینام، صبح امروز تصاویری از تخریب سقف استادیوم در حال تکمیل 4500 نفری پردیسان قم در شبکه های اجتماعی منتشر شد. تصاویری که نشان می داد که بخشی از سازه این مجموعه به همراه سقفی که در امسال ساخته شده بود بر اثر بارش برف شب گذشته قم تخریب شده است.

سقف استادیوم درحال ساخت پردیسان قم فرو ریخت

به گزارش ایسنا، استادیومی که در سال های اخیر چالش ها و حواشی مختلفی را پشت سر گذاشته است از عدم تکمیل آن پس از 12 سال تا تبدیل شدن به چراگاه گوسفندان.

کلنگ این ساخت این مجموعه پر حاشیه در سال 1388 زده شد و قرار بود در سال 1392 افتتاح گردد، اما بعد از گذشت بیش از یک دهه فقط پیشرفتی 50 درصدی داشت همچنان تکمیل نشده بود.

در سفر سال گذشته رئیسی به استان قم مبلغ 700 میلیارد ریال برای تکمیل این استادیوم تخصیص یافت و ساخت این مجموعه با سرعت شروع شد و مدیر کل ورزش و جوانان قم نیز اعلام کرد که این مجموعه در نیمه اول سال 1402 افتتاح می گردد.

اما بر اثر بارندگی های شب گذشته بخش سقف آن تخریب شد تا نشان دهد طلسم تکمیل ساخت این استادیوم شکستنی نیست.

اداره کل ورزش و جوانان قم در اطلاعیه در رابطه اتفاق شب گذشته مطرح نمود: طبق مشاهدات میدانی به عمل آمده از سالن ورزشی در حال ساخت 4500 نفر پردیسان، شب گذشته تنها قسمتی از پوسته در حال اجرای سقف این سالن ورزشی فرو ریخته است.

با توجه به اینکه مجری این پروژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و در حال حاضر نیز پیمانکار امور و نظارت آن را بر عهده دارد، اداره کل ورزش و جوانان استان منتظر نظر کارشناسی از سوی ساخت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص دلایل این اتفاق است.

منبع: فرارو

به "سقف استادیوم درحال ساخت پردیسان قم فرو ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف استادیوم درحال ساخت پردیسان قم فرو ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید