همه چیز درباره نمایشگاه جهانی گردشگری لندن

به گزارش وبلاگ بینام، نمایشگاه جهانگردی لندن که هر سال در شهر لندن برگزار می گردد رویدادی است که شرکت در آن برای همه کسانی که در صنعت گردشگری فعالیت دارند، خصوصا آژانس های هواپیمایی واجب است. افراد حرفه ای این صنعت در این فضا فرصتی پیدا می نمایند تا با یکدیگر دیدار نمایند و ایده های خود را با هم در میان بگذارند و یا قراردادهای تجاری منعقد نمایند. اگر می خواهید درباره این رویداد بیش تر بدانید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما

همه چیز درباره نمایشگاه جهانی گردشگری لندن

درباره نمایشگاه دنیاگردی لندن

نمایشگاه دنیاگردی لندن یا همان بازار دنیای سفر برای نخستین بار در سال 1980 برگزار گردید. در این نمایشگاه که حدود پنج هزار شرکت خصوصی و دولتی از 182 کشور دنیا شرکت دارند. در نمایشگاه گردشگری لندن فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و ایده ها با دیگر شرکت ها است و به افراد فعال در زمینه گردشگری یاری شایانی می نماید.

بازار دنیای سفر تجربه ای از ایده های بزرگ و کوچک است که در کنار هم قرار می گیرند و فرصت های تازهی را پیش روی شرکت نمایندگان قرار می دهند. در سال 2018 نمایشگاه دنیاگردی لندن در سالن اکسل لندن برگزار گردید و قراردادهای تجاری بسیار ارزشمندی طی این رویداد شکل گرفت. اگر شما نیز در پی یافتن ایده های تازه هستید و می خواهید قدم های مهمی در ارائه خدمات گردشگری بردارید باید به این رویداد بروید و در آن تجربه های تازهی کسب کنید. جالب ترین محله های لندن

شما در نمایشگاه دنیاگردی لندن می توانید با تصمیم گیرندگان کلیدی صنعت گردشگری ملاقات و مذاکره کنید و اگر به نتیجه رسیدید با یکدیگر تجارت کنید. این نمایشگاه مکان مناسبی است تا نام تجاری خود را به عنوان یک تیم متخصص در حوزه صنعت گردشگری به دیگران و دنیایان بشناسانید و از مزایای ارتباط های تجاری پرسود و طولانی مدت بهره ببرید. در این بازار دنیای سفر شرکت های بسیاری حضور پیدا می نمایند و شما فرصت مناسبی دارید تا کسب و کار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید و با استفاده از ایده های بکر و نوین توجه همه را به سوی خود و فعالیت هایتان جلب کنید.

در نمایشگاه گردشگری لندن سالانه شرکت های بسیاری گردهم می آیند و این فرصت مناسبی برای جلب حمایت آن ها و رشد اهداف شما است. این نمایشگاه که به مدت سه روز و از چهارم تا ششم ماه نوامبر، مصادف با آبان ماه برگزار می گردد از اوایل صبح تا عصر آماده خدمات رسانی است و پذیرای بازدید نمایندگان است. اگر می خواهید در نمایشگاه دنیاگردی لندن شرکت کنید بهتر است در مکانی نزدیک به محل برگزاری مراسم اقامت داشته باشید تا بتوانید به موقع در آن حضور پیدا کنید. بعضی از هتل هایی که در نزدیکی محل بازار دنیای سفر هستند در زیر آمده است:

هتل برج (The Tower Hotel)، هتل ماکسی لاندن اکسل) (Moxy London Excel، هتل نوووتل لاندن اکسل (Novotel London Excel)، هتل آلوفت لاندن اکسل) (Aloft London Excel و… .

ایده های فوق العاده ای در این مکان منتظر شما هستند پس فرصت را از دست ندهید و برای شرکت در این بازار اقدام نمایید. در این نمایشگاه غرفه های متعددی وجود دارد که هر یک به کشور خاصی مربوط می گردد. از غرفه امارات گرفته تا غرفه آفریقا و آمریکای لاتین در این نمایشگاه مشاهده می شوند. در این نمایشگاه آخرین تحولات صنعت گردشگری به اطلاع فعالان این حوزه می رسد و ایده های تازه نیز به آن ها معرفی می گردد. نمایشگاه بین المللی دنیاگردی ایران

مسیرهای دسترسی به محل نمایشگاه گردشگری لندن

با وسیله نقلیه شخصی : اگرچه سفر با ماشین شخصی در شهر پر ترافیک لندن کار راحتی نیست ولی شما می توانید با وسیله نقلیه خود به این مکان بروید و ماشین خود را در پارکینگ های شبانه روزی این مجموعه پارک کنید. فقط کافیست قدری سریع تر راه بیفتید تا ترافیک شهری باعث تاخیر شما نگردد.

با اتوبوس و مترو: سریع ترین راه برای رسیدن به محل نمایشگاه استفاده از مترو است. شما می توانید به راحتی سوار بر مترو شوید و در زمانی اندک به محل برگزاری نمایشگاه دنیاگردی لندن برسید.

با قایق: اگر علاقه دارید از فضای زیبای اطراف نیز لذت ببرید و به نمایشگاه بروید بهتر است که به اسکله لندن بروید و از آنجا سوار بر قایق به محل نمایشگاه گردشگری لندن بروید. فقط ضروری است بعد از پیاده شدن از کشتی سوار بر تله کابین بشوید و در محل سالن های نمایشگاه پیاده شوید. فرودگاه هیترو لندن

اگر در صنعت گردشگری فعالیت دارید و به پیشرفت و آینده ای روشن فکر می کنید بهتر است در این نمایشگاه شرکت کنید و از فرصت های موجود بهره ببرید. به شما فعالان حوزه گردشگری پیشنهاد می کنیم که تا دیر نشده است برای اخذ ویزای لندن و بلیط اقدام کنید و سپس با تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه دنیاگردی لندن خود را برای این سفر آماده کنید. این بازار دنیای سفر سرزمین فرصت هاست پس بشتابید و فرصت را از دست ندهید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "همه چیز درباره نمایشگاه جهانی گردشگری لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره نمایشگاه جهانی گردشگری لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید