برترین هتل های 5 ستاره کیش با معرفی امکانات

به گزارش وبلاگ بینام، جزیره شگفت انگیز کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود که با جاذبه های دیدنی و سواحل کم نظیرش سالانه میزبان گردشگران زیادی است. بعد از انتخاب مقصد سفر، انتخاب محل اقامت و هتل مناسب، یکی از مهم ترین دغدغه های برنامه ریزی سفر محسوب می گردد. این جزیره لوکس که همانند نگینی در خلیج فارس می درخشد، دارای مراکز اقامتی زیادی بوده که تصمیم گیری را برای مسافران سخت می نماید. در این مطلب قرار است تعدادی از برترین هتل های 5 ستاره کیش را به همراه امکاناتشان خدمتتان معرفی کنیم، پس تا خاتمه ما را همراهی کنید.

برترین هتل های 5 ستاره کیش با معرفی امکانات

هتل کوروش کیش

یکی از برترین هتل های پنج ستاره لوکس جزیره، هتل کوروش کیش بوده که فعالیت خود را در سال 1397 شروع نموده است. این هتل نوساز وتازه تاسیس، دارای 198 باب اتاق و سوئیت است که در 16 طبقه قرار گرفته اند. هتل کوروش با امکانات و خدمات لوکس و با کیفیت، برخورد حرفه ای پرسنل و کیفیت بالای رستوران خود به خوبی توانسته است نظر جهانگردان کیش را به خود جلب کند. جالب است بدانید هتل کوروش به علت استفاده از سیستم انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمت هایش، به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته شده است. از امکانات خوب هتل کوروش می توان به خدمت 24 ساعته، استخر، سونا و جکوزی، وای فای رایگان، کافی شاپ در محوطه، رستوران با صرف غذای ایرانی و فرنگی، پارکینگ و … اشاره نمود.

هتل داریوش کیش

یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش، هتل بزرگ داریوش بوده که معماری آن الهام گرفته از مجموعه تاریخی تخت جمشید است و از دور چشم هر جهانگردی را به خود خیره می نماید. شروع به کار این هتل به سال 1383 بازمی گردد و برای ارتقای کیفی خدمات در سال 96 مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است. رستوران آپادانا، رستوران پاسارگاد، کافی شاپ لابی، کافی شاپ استخر و کافه لانج مکان های مناسبی برای صرف غذا یا نوشیدی با کیفیت در این هتل محسوب می شوند. از دیگر امکانات هتل داریوش می توان به استخر روباز، بیلیارد، پینت بال، زمین تنیس، باشگاه بدن سازی، آرایشگاه، خدمات غواصی، ماساژ تایلندی، فیش پدیکور و… اشاره نمود. این هتل دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید کیش و ساحل زیبای خلیج فارس دارد و میهمانان هتل تنها با چند قدم پیاده روی می توانند خود را به دریا برسانند.

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های جزیره کیش، هتل مارینا پارک به شمار میرود که با طراحی خاص و چشم نوازی که دارد سالانه میزبان جهانگردان زیادی است. محوطه سرسبز هتل با انواع گیاهان تزئینی طبیعی و آبنماهای زیبا حس و حال وصف نشدنی به هتل بخشیده است.

هتل مارینا پارک در یکی از برترین نقاط کیش واقع شده و نمای بسیار زیبایی به ساحل مرجانی و بی نظیر خلیج همواره فارس دارد. ساختمان هتل با معماری منحصربه فرد، همراه با تجهیزات بسیار با کیفیتی که دارد، نظر هر جهانگرد و بیننده ای را به خود جلب می نماید. پرسنل آموزش دیده و بسیار مهمان نواز هتل داریوش در تلاشند تا خاطره ای به یاد ماندنی برای میهمانان خود رقم بزنند.

هتل شایان کیش

یکی از باسابقه ترین هتل های کیش هتل شایان است که از سال 1354 از مسافران و جهانگردان جزیره میزبانی می نماید. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال 1398 باعث شده تا از نظر کیفی همچون روز اول باشد و رضایت میهمانان را جلب کند. علاوه بر دکوراسیون عالی و تمیزی اتاق ها، نزدیکی به دریا و امکانات رفاهی مطلوب آن، هتل شایان کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره برای مهمانانش فراهم می نماید. از امکانات هتل شایان کیش می توان به استخر بچه ها، سونای بخار، جکوزی آبگرم ،سونای خشک، سالن بدنسازی، حوضچه آب سرد، روم سرویس 24 ساعته، وای فای رایگان، امکان اجاره دوچرخه، حمام سنتی و ماساژ، رستوران و کافی شاپ های باکیفیت اشاره نمود. با اقامت در هتل شایان با کمی پیاده روی، می توانید به مرکز خرید زیتون پانیذ برسید. این هتل در برترین منطقه جزیره و در مجاورت اسکله قدیمی واقع شده است.

هتل پالاس کیش

یکی از نوسازترین و جدیدترین هتل های جزیره است که در سال 1400 فعالیت خود را در یکی از برترین منطقه ها جزیره شروع کرد. این هتل 5 ستاره که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های کیش از آن یاد می گردد، با طراحی شیک و کم نظیر واحدهای اقامتی خود، برخورد مناسب کارمندان، کیفیت بالای رستوران و کافی شاپ و بعلاوه موقعیت جغرافیایی ایده آل به خوبی توانسته نظر میهمانان را به خود جلب کند.هتل پالاس کیش بین میدان سیری و میدان داریوش در جزیره واقع شده و امکانات کاملی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از امکانات هتل پالاس کیش می توان به رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، کافی شاپ، استخر روباز، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، خدمات CIP و… اشاره نمود. خوب است بدانید تعدادی از اتاق های این هتل منظره رو به دریا دارند؛ البته هزینه اقامت در این اتاق ها از مشابه آن با منظره جزیره، مقداری بالاتر است.

رزرو هتل در کیش

در این مطلب سعی کردیم شما را با تعدادی از برترین هتل های پنج ستاره کیش آشنا کنیم. همانطور که می دانید هتل های بسیار دیگری نیز در کیش وجود دارد که در صورت احتیاج می توانید انتخاب کنید. بدیهی است که هر هتل امکانات متفاوتی با قیمت متفاوت به جهانگردان ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و اقامت در یکی از این هتل ها را دارید، قبل از برنامه ریزی سفر حتما سری به سایت جامع فلای تودی بزنید.

با مراجعه به صفحه هتل های داخلی سایت فلای تودی و انتخاب مقصد کیش و وارد کردن تاریخ مد نظرتان، فهرست کاملی از تمامی هتل های کیش برای شما به نمایش در خواهد آمد. اگر در پی هتل های 5 ستاره کیش می شد، در منو سمت راست فیلتر هتل 5 ستاره را انتخاب کنید تا تمامی هتل های 5 ستاره را از پایین ترین قیمت به گران ترین قیمت برایتان به نمایش در آید. با مقایسه بین خدمات، امکانات و از همه مهم تر قیمت هتل های کیش، به راحتی می توانید هتلی متناسب با سلیقه تان انتخاب نموده و اقامتی متفاوت و دلنشین را در این جزیره تجربه کنید.

منبع: فوت و فن

به "برترین هتل های 5 ستاره کیش با معرفی امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 5 ستاره کیش با معرفی امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید