بندی که کالدرون را به ایران باز می گرداند

به گزارش وبلاگ بینام، اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با این مرد آرژانتینی قطع همکاری کند، باید تمام مبلغ قرارداد وی را پرداخت کند. گفته می گردد یکی از شرایط ادامه همکاری کالدرون با باشگاه پرسپولیس برکناری یا استعفای افشین پیروانی است

بندی که کالدرون را به ایران باز می گرداند

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از طرفداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از طرفداران پرسپولیس بروم، طرفدارانی که بهترین در جهان هستند؛ این را همه می گویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تایید می کنم. از اعتماد و لطف طرفداران متشکرم. از بازیکنان تیم هم تشکر می کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود کوشش کردند، بدون هیچ توقعی.

به گزارش آی اسپورت، انتشار این متن باعث شد تا بسیاری به این فکر بیفتند که سناریوی استراماچونی و استقلال در حال تکرار برای پرسپولیس و کالدرون است.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس قسط اول قرارداد کالدرون را پنج شنبه به حساب این مربی آرژانتینی واریز نموده و این مبلغ از روز سه شنبه جاری قبل برداشت است.

در صورتی که کالدرون قصد جدایی از سرخپوشان را داشته و نخواهد به ایران بازگردد، باشگاه پرسپولیس نباید مبلغ دیگری به کالدرون پرداخت کند.

این در حالی است که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با این مرد آرژانتینی قطع همکاری کند، باید تمام مبلغ قرارداد وی را پرداخت کند. گفته می گردد یکی از شرایط ادامه همکاری کالدرون با باشگاه پرسپولیس برکناری یا استعفای افشین پیروانی است

این خبر از سوی نزدیکان پرسپولیس تکذیب شد چرا که مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مورد حمایت محمد حسن انصاری فرد واقع شده است.

منبع: عصر ایران

به "بندی که کالدرون را به ایران باز می گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندی که کالدرون را به ایران باز می گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید