این 5 سئوال را قبل سفر از خودتان بپرسید

به گزارش وبلاگ بینام، راهنمای برنامه ریزی برای سفر

آیا زمان خاصی که برای خرید بلیط هواپیما بهتر باشد، وجود دارد؟ مطمئنا نمی توان خیلی قطعی به این سوال جواب داد اما چند راهنمای کلی هست که مسافران دانا همواره آن را در نظر می گیرند. در واقع برای اینکه بتوانید برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشید، باید این 5 سوال را از خودتان بپرسید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید:

این 5 سئوال را قبل سفر از خودتان بپرسید

کدام ایرلاین قیمت مناسبتری دارد؟

فرقی نمی کند چه ایرلاینی باشد؛ در هر زمانی، هر یرلاینی می تواند پیشنهاد های خوبی برای مسافران داشته باشد. قیمت های خطوط هوایی به علت رقابت با آژانس های دیگر، اندازه تقاضای مسافران در یک زمان خاص، مسیرهای هوایی و عوامل دیگر، مرتبا بالا و پایین می گردد. خلاصه اینکه، گاهی ممکن است ایرلاین مورد علاقه شما که زیاد با آن سفر می کنید، قیمت پایین و گاهی قیمت خیلی بالایی داشته باشد. برترین راه برای اینکه بتوانید این موضوع را متوجه شوید، این است که یک وبسایت مقایسه بلیط هواپیما را ببینید و بعد می توانید راحت تصمیم بگیرید که با کدام ایرلاین سفر کنید.

اگر من نظرم را درباره پرواز عوض کنم، چه اتفاقی می افتد؟

همواره درمورد تاریخ های پروازتان قبل از رزرو بلیط، نهایت دقت را به کار ببرید چون عوض کردن تاریخ پرواز بعد از 24 ساعت اولیه، به معنای پرداخت هزینه تغییر است که شاید خیلی به مذاقتان خوش نیاید. چاره چیست؟ اگر خیلی در خصوص تاریخ بلیط مطمئن نیستید و از طرفی دوست ندارید آن را از دست بدهید و مایل به رزرو آن هستید، راه چاره، خرید بلیط های قابل استرداد است که معمولا خیلی گران هستند. یک راه دیگر، بیمه مسافرتی است که البته اول باید بطور کامل آن را بخوانید تا مطمئن شوید چیزی که شما می خواهید را پوشش می دهد.

چه شهرهایی ارزانتر هستند؟

این موضوع کاملا بستگی به این دارد که در کجا زندگی می کنید و به کجا می خواهید سفر کنید. به برخی از مسیرهای سفر در طول سال، تخفیف های خوبی تعلق می گیرد و باید ببینید که مقصد شما شامل آنها می گردد یا نه.

کدام ایرلاین از همه منظم تر است و زمان بندی بهتری دارد و وسایلم را گم نمی کند؟

با توجه به آماری که اخیرا در این مورد گرفته شده تعیین شده که در این 20 سال، خط هوایی آمریکا، ، کمترین اندازه کنسلی و گم شدن وسایل مسافران را داشته است. قبل از انتخاب یک ایرلاین، خوب است این مورد را در ذهنتان داشته باشید: وقتی شرایط آب و هوایی خیلی بد باشد، پرواز کنسل می گردد و بیشترین مواردی که باعث کنسل شدن پرواز می شوند هم صاعقه و طوفان های هوایی است. بنابراین اگر مثلا در شهر یا کشور دیگری بودید و خواستید به خانه تان برگردید، همواره این احتمال را بدهید و یک برنامه پشتیبان داشته باشید.

آیا می توانم وانمود کنم که حیوان خانگی ام یک حیوان خدماتی (راهنما) است و از این طریق سوار هواپیمایش کنم؟

می توانید این کار را بکنید اما مطمئنا این کار، شکستن ونقض قانون های هواپیمایی است و اگر آنها این موضوع را بفهمند، فورا از پرواز بیرونتان می نمایند. البته خیلی از ایرلاین ها هم اصلا اجازه ورود حیوانات را نمی دهند و اگر هم اجاره بدهند؛ فرد باید گواهینامه و کارت سلامت رسمی از دامپزشک مورد صلاحیت داشته باشد.

منبع: foxnews.com

منبع: الی گشت

به "این 5 سئوال را قبل سفر از خودتان بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 سئوال را قبل سفر از خودتان بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید