استقبال زیاد از کتب ادبیات، دینی و کودک و نوچوان

به گزارش وبلاگ بینام، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی حوزه های ادبیات، دین و کودک و نوجوان را پر مخاطب ترین حوزه ها در عرصه امانت کتاب بیان کرد.

استقبال زیاد از کتب ادبیات، دینی و کودک و نوچوان

حاجی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: حوزه ادبیات، دین و کودک و نوجوان بیشترین مخاطب و امانت کتاب را در استان دارد و به علت استقبال و استفاده زیاد بیشترین فرسودگی منابع در همین حوزه ها وجود دارد.

او اضافه نمود: در شش ماهه اول سال جاری به وسیله خرید متمرکزحدود 18 هزار نسخه کتاب و بیش از 14 هزار نسخه نشریه، حدود 600 نسخه کتاب از ناشران و کتاب فروشان استانی و بیش از 21 هزار نسخه کتاب اهدایی در کتابخانه ها آماده سازی و به مخازن استان اضافه نموده شده است.

حاجی در مورد کتاب های اهدایی نیز گفت: بعضی از منابع اهدایی که به علت فرسودگی در هیچ کتابخانه ای قابل استفاده نیست پس از اخذ مجوز های لازم به مراکز بازیافت ارسال می گردد و از محل فروش آن (که چندان هم قابل توجه نیست) کتب تازه و به روز خریداری می گردد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی مطرح نمود: بیش از یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب در 84 کتابخانه عمومی خراسان جنوبی از روستا های مرزی تا مرکز استان در دسترس اعضا قرار گرفته است.

وبلاگ بینام خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال زیاد از کتب ادبیات، دینی و کودک و نوچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال زیاد از کتب ادبیات، دینی و کودک و نوچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید