10 بازار شبانه دهلی هند

به گزارش وبلاگ بینام، دهلی، کلان شهر پرهیاهو هند، به جهانگرد ها تجربه فوق العاده ای از سفر به هند را ارائه می دهد. با بازدید از این 10 بازار شبانه دهلی بدون شک تمام حواس چندگانه شما از حس بینایی و بویایی گرفته تا حس چشایی روشن می گردد.

10 بازار شبانه دهلی هند

با قدم زدن در بازارهای شبانه دهلی در کنار این که با محصولات محلی این شهر آشنا می شوید، فعالیت های شبانه در شلوغی همیشگی بازارهای دهلی را هم شاهد هستید. از طرفی با قدم زدن در این بازارها با مردم محلی منطقه و فرهنگ آن ها بیشتر آشنا می شوید.

با آشنایی با این 10 بازار شبانه دهلی فرصت چشیدن طعم های تند، شیرین و ترش غذاهای خیابانی را خواهید داشت، فرصتی که شاید در کمتر جایی بتوانید تجربه کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی معروف ترین بازارهای شبانه دهلی بپردازیم، بنابراین تا سرانجام همراه وبلاگ بینام باشید.

بازار خان دهلی (Khan Market)

نمی گردد که به دهلی سفر کنید، اما از بازار خان دهلی معروف بازدید نکنید، این بازار شبانه دهلی در منطقه لوکس نشین این شهر، در مجاورت دروازه هند و باغ لودی قرار گرفته است. بازار خان یکی از گران قیمت ترین بازارها در شهر دهلی است، اما با این وجود همواره مردم محلی منطقه و جهانگرد ها این بازار را برای خرید انتخاب می نمایند.

هنگام بازدید از این بازار شبانه در دهلی، خرید کنید، قدم بزنید و غذاها و نوشیدنی های نو را امتحان کنید. در این بازار می توانید طیف متنوعی از صنایع دستی، کارهای هنری، جواهرات به ویژه سنگ های قیمتی، لباس های محلی این منطقه را نظاره گر باشید. بعلاوه یکی از بیشترین لوازمی که در این بازار دهلی به فروش می رسد، محصولات مراقبتی و زیبایی است. از دیگر دیدنی های این بازار می توان به کتاب فروشی ها، بازارهای میوه، دکوری منزل، کافه ها و رستوران ها اشاره نمود.

آدرس بازار خان دهلی: هند، دهلی 110003، دهلی نو، Rabindra Nagar، خان مارکت، 61A

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

منگال بازار شبانه

اگر نمی دانید شب را در دهلی چگونه بگذرانید، رفتن به فضای شلوغ بازار منگال شبانه، یکی از 10 بازار شبانه دهلی واقع در Laxmi Nagar می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. بازار شلوغ و سرشار از تنوع منگال، بدون شک همان جایی است که دوست دارید در دهلی شاهد آن باشید.

در این بازار شبانه دهلی فروشگاه های زیادی وجود دارد که لباس های محلی، جواهرات عجیب و غریب، کفش و بسیاری از موارد دیگر را می فروشند و دست فروش هایی که فرصت امتحان غذاهای عجیب را در اختیار شما قرار می دهند. این بازار در زمان جشن ها و فستیوال های هندوستان مانند دیوالی (جشن ملی مردم هند) بسیار شلوغ می گردد. برای رسیدن به Laxmi Nagar می توانید از مترو یا ریشکا بهره ببرید.

آدرس بازار منگال دهلی: هند، 110092، دهلی، Laxmi Nagar، بلوک F

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 10 صبح تا 9 شب

بازار ارتش ملی هند

بازار ارتش ملی هند یا INA یک بازار مواد غذایی در دهلی است که دقیقا روبروی خیابان منتهی به دیلی هات، یکی دیگر از 10 بازار شبانه دهلی، واقع شده است. در این بازار می توانید سبزیجات تازه و ارگانیک، میوه ها، ادویه جات، گوشت، غذاهای دریایی و نوشیدنی های مختلف را پیدا کنید. بیشتر مردم محلی و رستوران ها برای تهیه مواد غذایی اولیه خود این بازار انتخاب می نمایند، چرا که قیمت محصولات در مقایسه با بازارهای دیگر ارزان تر است و شلوغی همیشگی این بازار هم به این دلیل است.

آدرس بازار ارتش ملی هند: هند، دهلی 110023، دهلی نو، INA Colony، Aviation Colony، 110023

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 11 صبح تا 9 شب

بازار شبانه دهلی

جنب و جوش شهر پر از هیاهو هند را هنگام بازدید از این بازار شبانه نظاره گر باشید. در این بازار می توانید از لباس های سنتی و محلی گرفته تا لوازم دکوری هندی و رستوران ها و کافه های عجیب و غریب را پیدا کنید و خرید و گشت وگذار فوق العاده ای را در وسط شلوغی های دهلی تجربه کنید.

از طرفی حین قدم زدن در این بازار دهلی غذاهای خوش طعم شیرین یا تند دست فروش ها را امتحان کنید تا با طعم و مزه غذاهای هندی بیشتر آشنا شوید. گاهی در این بازار مراسم سرگرم نماینده ای هم اجرا می گردد که تماشای این ها برای بیشتر جهانگرد ها جالب است.

آدرس بازار شبانه دهلی: هند 110075، دهلی، Dwarka

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 3 ظهر تا 11 ظهر

بازار شبانه Swag دهلی

برای گذراندن وقت خود در بازارهای شلوغ دهلی به قلب منطقه NCR بروید، جایی که در کنار خرید، رویدادهای مختلفی گاه وبی گاه در حال رخداد است. طیف متنوعی از مواد غذایی، پوشاک، جواهرات، دکوری جات، کفش و کیف را با قیمت ارزان می توانید در این بازار پیدا کنید. با نمایش های زنده یا مسابقه های خوانندگی، سرگرم شوید، ذائقه خود را با تست غذاهای خیابانی به چالش بکشید و برای یادگاری از این بازار شبانه دهلی خرید کنید.

آدرس بازار شبانه Swag دهلی: Uttar Pradesh 201301، Noida، Entertainment City، بخش 38-A،The Great India Place Plot شماره A-2

بازار هفتگی

در شهر تجاری دهلی همواره اتفاقاتی در جریان است و بازارهای هفتگی توجه بازدیدنماینده های عاشق خرید را همواره به خود جلب می نماید. بازارهای هفتگی برترین مکان برای خرید محصولات تازه محلی مانند سبزیجات، میوه ها و غذاهای دریایی با قیمتی ارزان است.

هر روز هفته بازار اختصاصی خاص خود را دارد و در بازارهای یکشنبه تا دوشنبه، اقلام زیادی از جمله جواهرات، لباس، موادغذایی، ادویه جات و لوازم الکترونیکی به فروش می رسد. این بازارها بیشتر در مکان های Vijay Nagar، Rajendra Nagar،Vikaspuri و Karol Bagh واقع شده است.

بازار دهلی بودا مندلی (Buddh Bazar Mandawali)

بازار دهلی بودا مندلی به چهارشنبه بازار در دهلی معروف است و در بخش شرقی این شهر قرار گرفته است. اگر به دهلی سفر کردید، حتما از سمت شرقی این کلان شهر بازدید کنید، زیرا با شگفتی های زیادی روبرو خواهید شد.

در این بازار شبانه دهلی با فروشگاه های زیادی روبرو می شوید که لباس های محلی، کیف هایی با کار درست، اکسسوری بوهو و کفش را با قیمت بسیار مقطوعی به فروش می رسانند. بعلاوه حتما از امتحان غذاهای تند محلی در این بازار غافل نشوید تا طعم تند غذاهای هندی را تا مدت ها از خاطر نبرید.

آدرس بازار دهلی بودا مندلی: هند، دهلی 110092، دهلی نو، Vinod Nagar North، Saraswati Gali، New

ساعت بازدید: چهارشنبه ها از ساعت 3 ظهر تا 11 شب

بازار جانپات (Paharganj Night Market)

اگر دنبال خرید محصولات باکیفیت و ارزان هستید، بازار جانپات برترین انتخاب است. در این بازار شبانه دهلی می توانید پوشاک باکیفیت از جمله تیشرت های نخی مناسب، لباس های طرحدار، شال های سنتی، ملحفه های زیبا و لباس های هندی را بخرید. بعلاوه می توانید تنوع فوق العاده ای از جواهرات طلا و نقره را در این بازار شاهد باشید. خرید و قدم زدن در این بازار را با امتحان غذاهای خیابانی و چشیدن طعم غذاهای محلی به اتمام برسانید.

آدرس بازار جانپات دهلی: هند، دهلی نو 11001، محلهConnaught ، خیابان جانپات

ساعت بازدید: روزانه از 11 صبح تا 8 شب

بازار شبانه Paharganj دهلی

بازار شبانه Paharganj در نزدیکی ایستگاه راه آهن دهلی نو واقع شده است، جایی که گردشگران می توانند از آن جا به سمت جاذبه های دیدنی دهلی مانند گوا و بنارس بروند. در این بازار می توانید طیف متنوعی از محصولات محلی این شهر مانند سارافون های رنگارنگ، جواهرات، روسری و شال هندی، شلوارهای آزاد، کتاب و کیف های عجیب و غریب را پیدا کنید. بیشتر محصولات این بازار با قیمت بسیار مقطوعی به فروش می رسد و در اطراف این بازار کافه ها و رستوران ها برای امتحان غذاهای هندی و هاستل برای اقامت وجود دارد.

آدرس بازار شبانه Paharganjدهلی: دهلی 110055، ایستگاه قطار کنار دهلی نو، بازار اصلی

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 11 صبح تا 9 شب

بازار دیلی هات دهلی

دیلی هات آخرین بازار معروف از لیست 10 بازار شبانه دهلی است و از معروف ترین بازارها در دهلی به شمار می رود و بدون بازدید از این بازار می توان گفت که سفر شما به دهلی ناتمام باقی می ماند. در این بازار عتیقه جات عجیب و غریب، صنایع دستی، جواهرات، سنگ های قیمتی، کیف های چرم و محصولات قومی و فولکور برای فروش عرضه می گردد. بعلاوه در این بازار می توانید با خرید تابلوهای نقاشی از اثرات برجسته مادوبانی و فولکاری یادگاری زیبایی از شهر دهلی با خود به ایران بیاورید. در این بازار قدم بزنید و لذت امتحان غذاهای تند خیابانی را تجربه گر باشید.

آدرس بازار دیلی هات دهلی: هند، 110023، دهلی نو، Kidwai Nagar، Kidwai Nagar شرقی، دیلی هات

ساعت بازدید: روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

سخن نهایی درباره بازار شبانه دهلی

از مراکز خرید گرفته تا تور امتحان غذاهای خیابانی، دهلی می تواند جوابگوی سلیقه هر نوع گردشگری است. در این 10 بازار شبانه دهلی هند بگردید و جنب وجوش این کلان شهر را شاهد باشید، جایی که می توانید با قدم زدن در بازارهای شبانه، مهمان نوازی مردم دهلی و فرصت کشف طعم غذاهای محلی و تند هندی ها را به دست آورید.

منبع: الی گشت

به "10 بازار شبانه دهلی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازار شبانه دهلی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید