یک پدر 667 بار نام دخترش را خالکوبی کرد

به گزارش وبلاگ بینام، تتو کردن نام عزیزان روی بدن طی سال های اخیر به امری رایج تبدیل شده است، اما حالا یک مرد بریتانیایی با 667 بار تتو کردن نام دخترش، این هنجار را یک قدم جلوتر برده است! مارک اوون ایوانز 49 ساله از بریتانیا، رکورد بیشترین تعداد خالکوبی از یک کلمه تکراری را روی بدنش را دارد.

یک پدر 667 بار نام دخترش را خالکوبی کرد

به گزارش خبرآنلاین، در سال 2017 مارک اوون ایوانز نام دختر هفت ساله اش لوسی را 267 بار روی کمر خود تتو کرد و در آن زمان رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تعداد خالکوبی یک کلمه به دست آورد.

در سال 2020، فردی 27 ساله به نام دیدرا ویگیل از ایالات متحده، با 300 بار خالکوبی نام خودش بر روی بدن، این رکورد را شکست. سپس ایوانز تصمیم گرفت رکورد قبلی خود را باز پس گیرد؛ بنابراین 400 خالکوبی دیگر با نام لوسی انجام داد که در مجموع تعداد تتوهایش به 667 تا رسید. دو تتوآرتیست برای حک کردن این 400 تتو روی ران های ایوانز (200 تتو روی هر پا) بیش از پنج ساعت و نیم زمان صرف کردند.

ایوانز در این باره گفت: این تجربه عجیبی بود؛ چون دو تتوآرتیست همزمان این کار را انجام می دادند، درد ناشی از تتو کمتر احساس می شد. خوشحالم از اینکه رکوردی را کسب کردم که همیشه و همه جا همراهم است.

مارک ایوانز در طراحی مجموعه اولیه خالکوبی ها موتیفی از یک کتابِ باز را انتخاب و نام دخترش را در داخل آن حک کرد. این کتاب نمادی از کتاب رکورد های جهانی گینس است.

منبع: فرارو

به "یک پدر 667 بار نام دخترش را خالکوبی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پدر 667 بار نام دخترش را خالکوبی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید